Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dokonalý obraz

  • Autor: Loten
  • Překladatel: Lupina
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová
  • Rating: 9+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Smrt opravdu lidi moc nemění, jak zjistí jeden z budoucích zástupců ředitele v Bradavicích při svém představení některým známým tvářím z minulosti…
  • Klíčová slova: bradavická ředitelna, obrazy

Hodnocení čtenářů:

SSnape:
“:)”
larkinh:
“:)”
lymmet:
“Taky mi to drhlo, tak jsem si přečetla i originál, líbil se mi a byl mnohem plynulejší, než překlad. Taky mi to vychází na 2-3. Trojku pro originál, překladu za 2.”
Benny:
“Už od včerejšku nad tím přemyšlím.K plusům:není to debilní červená knihovna, což oceňuji.To je ke kladům merlinžel vše.Naopak mi to v překladu drhlo, netuším kde byl problém-možná předloha?Čekala jsem špetku humoru, dějová linka taky nikde a mělo mi to něco říct/dát?2-3, ale ať nežeru..”
Regi:
“Nápad je to skvělý. Navíc, Severus je skutečně Severus, a Hermiona je opravdu Hermiona. Téma "života" v magických obrazech mne hodně zajímá a když je zpracované takto výborně, tak i vážně baví.”
Akkarra:
“Nápad dobrý, zpracování ušlo.”
Keiko.kei:
“Zbožňuji rozpravy obrazů a tohle je něco úžasného, Severus a Hermiona z pohledu budoucnosti. Je krásné vidět, že se skuteně zapsali do historiea stále stejní intrikáni... Tohle je prostě úžasný nápad a musím říct, že si to umím představit i jako skutečný epilog k celé sérii Harryho Pottera - ne napsaný s odstupem 19 let, se spoustou dětiček s divnými jmény, ale odstupem 100 let v podobě rozpravy nového ředitele s bradavickými obrazy... nádherně nostalgické, podtrhlo by to význam všeho, co se v celé sérii odehrálo”