Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Galerie Vzkříšený

  • Autor: KattyV
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Albus Brumbál a další...
  • Rating: pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: V této galerii najdete 9 ilustrací k povídce Vzkříšený od Casiopey. (Povídku můžete najít na http://worldofseverus.wordpress.com)
  • Klíčová slova: fanart

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Pod pojmom "ilustrácia" si predstavujem niečo úplne iné ako tento typ "práce" vo Photoshope alebo nejakej podobnej aplikácii.”
belldandy:
“Národnost autorů fanartu zůstává často utajená a proto je mě samotnou záhadou, zda tu náhodou neexistuje víc talentovaných malířek než bych čekala. Nicméně pokud budu stavět jen na tom, co je mi známo, pak se KattyV vedle Milwy zařadila k těm málo českým autorkám fanartu, jejíž přezdívka stojí za zapamatování. A trochu podobně jako jsou dvě Milwiny HP ilustrace (alespoň v mých očích) neodmyslitelně spjaté s Elysejským Klíčem, tak Kattyiny ilustrace zas neodmyslitelně patří ke Casiopině snarry Vzkříšený. Cítím v nich (v dobrém či ve zlém) Kattyinu výtvarnou spřízněnost s Casiopeiným psaním. Zdají se mi odrážet jakousi zasněnou impresivní procítěnost, což zcela harmonicky doplňuje Casiopein -vesměs romantický - literární projev. A její postavy vychazí celkem zřejmě z filmového zpracování, kteroužto provázanost, třebaže ji nedokáži prokázat, Casiopee podsouvám také. Zkrátka si myslím, že Kattyiny ilustrace jsou pro tuhle fanfikci tím pravým ořechovým a jako takové snad ani nemají žádnou chybu, třebaže mi jinak možná ne vždy ve všem "sednou". Taky mám nejraději asi ty pouťové a potom nejspíš tu s názvem "Stařec". Hodnotit jen ty, dala bych nejspíš pět bodů.”
Benny:
“Upoutal mě Voldemort.Krása.Dále Harry, i když je to spíše Daniel(jako Harryovec si nestěžuji;D)Ovšem čtyřku to dostane jen kvůli vyobrazení Snapea alá Rickman.Škoda, jinak nádhera.”
KalamityJane:
“Všechny jsou dokonalé, ale Snící Harry a ty pouťové - ty úplně vyráží dech. A Severus s Regulusem... ♥”
Akkarra:
“Povídku jsem nečetla, ale ty kresby mě zaujaly. Hlavně ta s Voldemortem.”
Regi:
“KattyV jsem objevila nejdříve jako autorku fanartů, právě u povídky Vzkříšený. Její snový styl, kterým umí dokonale vystihnout atmosféru, mne okouzlil. Pozn.: Ve shrnutí jsem uvedla, že se nejedná o slash, přestože Vzkříšený je slashová povídka. To proto, že těchto několik fanartů ilustruje děj, popřípadě se jedná o portréty.”