Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

  • Autor: Maya
  • Překladatel: Jimmi, ladyF, lucy, Sally, Sia, arabeska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Cho Changová, Draco Malfoy/Terry Boot, Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Príbeh, v kterom Draca Malfoye zaradia do Bystrohlavu a Rokfort už nikdy nebude ten istý.||Délka 99tisíc slov
  • Klíčová slova: Draco v Bystrohlavu, AU, Drarry

Hodnocení čtenářů:

Velká_koule_chaosu:
“První asi 4 kapitoly mě neskutečně nudily a musím přiznat, že jsem i dost přeskakovala. Pak mě ale povídka pohltila, děj se rozjel a já si jí užila až do konce, který je sice velmi otevřený, ale k povídce krásně sedí. :) Doporučuji vydržet a začátkem se nějak prokousat. :D”
Adelaine:
“Mně se to líbilo, sice souhlasím s tím, že Maya by neměla psát slash a že prvních pár kapitol bylo vážně hodně vtipných, pak to střídavě víc a míň ztrácelo náboj, ale celkově se mi to spíš líbilo. Rozhodně víc, než třeba Světlo pod vodou.”
Akkarra:
“Ne, nebaví mě to. Nuda na entou.”
Lucie:
“Vtipná (několikrát jsem se musela smát nahlas) i něžná povídka. Provádí čtenáře kánonem od začátku až skoro do konce. Uvidíte kánon z Dracova pohledu a v některých pozdějších kapitolách je to docela mrazivý pohled. Byť je zde Draco v jiné koleji, je to pořád on. Určitě se k tomu někdy vrátím. Je to slash, ale velmi jemný až decentní.”
Fleur Tera:
“možno”
KalamityJane:
“:-)”
Benny:
“Je to dost jiné, začínáme od začátku.Draco sice není ve Zmijozelu, ale to mu nic neupírá na charakteru:)První kapitola a zatím je to hodně vtipné.Na druhou stranu to napsala Maya..jsem opatrná.//Hm..Maya.Merline, to byla núda.Ne, první kapitola byla excelentní, pak to ztratilo náboj, humor a děj.Snad se k tomu někdy vrátím a změním náhled a nebo ne a budu opět litovat ztráty času.”