Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Shelter

  • Autor: Leslie Fish
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Kirk, Spock
  • Rating: +15
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Spock suffers a head injury in a shuttlecraft accident and reveals more than Kirk or McCoy expected. Originally published in the print fanzine “Warped Space” XX, October 1976. "Shelter" was the third K/S story ever published. I wrote it specifically to support the K/S faction in Trek fandom, which was coming under fire at the time.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Lanevra:
“...”
palanda:
“slo to”
Casiopea:
“Úžasná záležitost. (I když uznávám, že v tomto fandomu nemám moc načteno, ale atmosféra je naprosto úchvatná.) Jediný problém jsem měla s Kostrou, který mi občas připadal jako přebytečné titulkovací zařízení, kdybychom náhodou nepochopili, co ti dva vedle něj dělají. :D Ačkoli uznávám, že jeho přítomnost onu situaci zároveň okořenila. Nejsem takový odborník na původní sérii, protože můj ST záchvat byl zaměřený na Novou Generaci a DSN, takže nedokážu posoudit, jak moc byly postavy IC, nicméně jsem si to užila a oceňuji i důvody, z jakých byla povídka napsána. Tímto velmi děkuji belldandy za její historické okénko na Fóru, díky kterému jsem se o této povídce dozvěděla. Je vážně krásná.”