Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Equipero

  • Autor: Meri
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry a Severus jsou nuceni uzavřít manželství a spoutat se magickým poutem, aby se tak zbavili svých magických spojení s Voldemortem. První část čtyřdílné série.
  • Klíčová slova: Snarry, Nucený svazek

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“...”
terkacarodejka:
“3/5”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“Teď budu za blbku, ale tohodle se nikdy nepřejím, i když všechny tyhle popisy příběhu jsou stejné.Bavila jsem se.”
Casiopea:
“Váhala jsem, jestli sem vložit celou sérii, nebo každý díl zvlášť. Jedná se totiž o čtyři delší jednorázovky, které navazují. Nakonec dávám zatím první. Co k tomu říct. Meri píše dobře, ale jak je vidět ze shrnutí, jedná se o tisíckrát použitou zápletku. První část je o svatební noci (mládenci si hodí galeonem kdo bude top), druhý díl popisuje jejich první den, třetí díl se odehrává těsně po Voldemortově porážce a čtvrtý díl uzavírá příběh popisem jednoho dne po letech jejich společného soužití. Kromě spousty sexu je hlavní náplní všech čtyř povídek Harryho snaha přesvědčit Severuse, že když už spolu musí být, mohli by se pokusit o fungující vztah. Asi je jasné, co si o tom myslí Severus. :D Nebylo to špatné, i když od začátku do konce předvídatelné. Palec nahoru za Severuse, který až do konce odmítá jakékoli citové výlevy. (Myslím, že jeho nejromantičtějším prohlášením bylo: "Tak fajn. Už k tobě necítím nenávist".) Nevím jak to hodnotit. Kdybych takových nečetla už tucty, dala bych čtyřku, ale takto... Řekněme, že kvalitní trojka.”