Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Kudy chodí Aslan

  • Autor: Ebženka
  • Fandom: Narnie
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Zuzana
  • Rating: 0+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Opravdu už Zuzana nevěřila na Narnii? Opravdu jí rtěnky, podpatky a večírky natolik zatemnily mozek, že o ni nestála? Ale kdeže. Přece by někdo, kdo zažil zázraky, nemohl být najednou tak mělký.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Sargo:
“Lepší. :-)”
belldandy:
“Hodnocení: 3/4. Tahle kraťoučká povídečka se mi líbí, protože pro mě dělá něco, co od FF očekávám. Opravuje to, co bylo v kánonu "nevyhovující". Společně s autorkou sdílím jistou nechuť k tomu, jaký osud přisoudil Zuzaně C.S. Lewis. Někdo by se se mnou nejspíš hádal i do krve, že to tak není, ale doznávám, že já v tom ten malý (a jistě nevědomý) kousek misogynie vidím. Tady se jí někdo za mne zastal... Možná bych Zuzaně dokonce přála i nějaké větší zadostiučinění (příběh, ve kterém by mohla ukázat, že své sny jen na čas odložila a ne se jich vzdala ), ale děkuji jejím jménem i za tohle, což je vlastně taková obdoba biblického příběhu praktické Marty, vedle její zasněné sestry Marie. / PS: Myslím že ta tři "vlastně", tam byla navíc (nebo taky na místo jiných případnějších příslovcí). Aby bylo jasno, já to nějak moc nekritizuji, protože právě tohle dělávám taky. :) Možná se pletu, ale na autorčině místě bych používání "vlastně" zkusila trochu omezit.”