Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Every Time You Leave

  • Autor: Mia Ugly
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Severus nechá Harryho pětkrát odejít. V šestém případě ho opustí. Jak se zachová posedmé?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Tohle byla velice zdařilá povídka. Chvílemi jsou tam sice postavy uvedené ve světle, které nemusím, ale nádherně to převážil krásně poetický styl psaní. Vřele doporučuji.”
Zuzi:
“Fajn prácička”
Ostravanka:
“q”
mariaa:
“4-3”
KalamityJane:
“Tohle je vážně síla. Spousta řečeného a ještě o něco víc nevyřčeného. Možná předvídatelné, možná natahované, ale čert to vem, protože tohle stojí za přečtení. Většinu času jsem byla zcela labilní, lapená v těch pocitech a rozhodně se k tomu vrátím a zařazuji mezi nejoblíbenější.”
Casiopea:
“Zdá se, že mám novou oblíbenou autorku. :) Tohle by měla být Miina prvotina, v tom případě klobouk dolů a hluboký předklon. Děj této záležitosti není nijak složitý. Je to příběh o odcházení složený ze sedmi chronologicky seřazených obrazů. Úchvatný je ale především v práci s jazykem a emocemi. V pozdějších povídkách je ještě vybroušenější, ale i tak jsem šla zase spát až v době, kdy rádiovky jely do práce. Takového Severuse zkrátka žeru. 4-5”