Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Malý a velký život

  • Autor: pani archivová
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Neville Longbottom, Ron Weasley, Alice Longbottom, Bellatrix Black…
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Neville Longbottom se ve své prolnuté existenci a v hledání dávné i přítomné pravdy vytrácí a nachází. Když mim pozná řeč, může ho zničit.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“...”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
Memorin:
“chystám se”
Sargo:
“Kami to asi vystihla dostatečně...:-)”
Akkarra:
“Paní archivová opět nezklamala. Jejího Rona prostě zbožňuju. :)”
mariaa:
“:-)”
Benny:
“Historie se někdy až moc opakuje, naštěstí to pro Neva skončilo mnohem lépe.”
Lanevra:
“Tohle si musím jednou bezpodmínečně přečíst, protože paní archivová má myslím snad úplně nejvýraznější styl psaní na české scéně a jeho poetičnost mě vždycky naprosto fascinovala. Navíc... Neville, že ano. :-D”
kami:
“Tento príbeh urobil to, čo sa nepodarilo zatiaľ ešte nikomu na koho som narazila. Neville Longbottom a Ronald Weasley majú svoju osobnosť, charakter, dýchajú vlastným životom. Hlavná postava je tá, s ktorou súcitíte a pokúšate sa ju pochopiť, do Rona ste sa práve zamilovali. Veľké plus je aj priebeh príbehu, je v ňom cítiť Neville. Je pomalý, vláčny, no i tak sa tam neustále niečo deje, ale vďaka rozprávačovi sa to k človeku dostane pomalšie. Akoby ste zaspávali a boli čímsi otupený, rovnako ako hrdina. No miesto toho si dostatočne vychutnáte pocity a city, ktoré sú poviedkou preplnené. Opäť ale v inej forme, na akú býva väčšina z nás zvyknutá. Náznaky slashu pri Ronovi sú nepostrehnuteľné, no sú tam.”