Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Made the Right Choise

  • Autor: Black Rose
  • Překladatel: Reniii
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lord Voldemort/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: -
  • Klíčová slova: Po válce, Voldemort vyhrál, Harry je Voldemortova hračka, PWP, Mpreg

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“Ten konec je praštěný... to snad musí být vážně myšleno jako parodie.”
Mr. Robot:
“Milujem Harrymort, ale toto nie!”
AdelleR:
“Brr. Na tenhle pár mi naskakuje husina. Ale přečetla jsem si to. A... Ne. Ne, tohle se mi nelíbilo.”
shadow:
“Brrr, nula přidělena. Pár Harrymort povídek jsem přečetla (nedočetla) ale vždy stály za starou belu. (Tuším Nade? teď překládá nějakou populární, ale experimentování s tímhle pairingem mám momentálně/navždy dost.)”
Škorpion:
“Ty jo, já to dala!!! Heroický výkon neb zhruba od konce prvního odstavce mi naskočili osypky a ještě po dvou hodinách od přečtení odmítají slézt. Pořád se nemohu rozhodnout jestli je to parodie a nebo míněno vážně? Ať tak či onak, nelíbí se mi to ani stilisticky. Jeden bod, coby poděkování za připomínku, proč se do takových témat nikdy nepouštět.”
Trinyx01:
“...”
jesssnape:
“to byla hrůza... dávám jeden bod, neboť dát 0 mi přece jen přijde trochu kruté”
Salome:
“Merline, ach jo. To nejde komentovat, protože je tam špatně úplně všechno. Ale ne, každý Harrymort není takový. Narazila jsem i na výborně zpracované Voldemorty (v různých párech), i když si nevzpomínám na nic dobrého v češtině (tím neříkám, že nejsou, jen holt neznám všechno), a ty v angličtině jsem si neuložila... V české fanfiction je obecně málo Voldemorta. Přitom Tom je tak fascinující, když se povede... Vlastně jeden ano, ale tam je jen vedlejší postava, a není to pairing s Harrym, tak to zde doporučovat nebudu. A ještě bych tím někoho odradila od čtení, to si autorka nezaslouží. :(”
Akkarra:
“Ne, ne, ne.”
Benny:
“Slash se stává módní záležitostí a já jí absolutně propadla..nicméně ironii je, že mám i dost vkusu, abych ocenila i kýč.Ta povídka je typickou ukázkou Harrymortu.Hrůza.Reniii dík za překlad, ale existují i povídky, které by mě přesvědšily, že to má cenu číst?”