Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Důsledky našich činů

  • Autor: Patoložka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape , Neville Longbottom/Draco Malfoy
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 27
  • Shrnutí: Když má váš osud v rukou Albus Brumbál… Severus a Harry v magickém svazku.
  • Klíčová slova: Snarry, Romance, Adventure

Hodnocení čtenářů:

Ebibis:
“..”
Extasy:
“Měla jsem trochu problém se začátkem, ale postupně se to začalo velmi zlepšovat. Konec byl poněkud sladký, jenže i takové mám ráda a sama je píšu, takže tomu prostě nemůžu nic vytknout :) Jako celek moc pěkné!”
Rulie:
“četla se mi velmi dobře a někdy se k ní vrátím”
lia:
“dobře se četla, bezva povídka”
willow:
“***”
mariaa:
“3-4”
Akae21:
“Líbilo se mi to. Kapitoly jsem vždy netrpělivě očekávala.”
KalamityJane:
“Líbila se mi celá ta věc s Harryho vnitřním zvířetem a závěr s Brumbálem, Hermiona mi lezla na nervy celou dobu a Ron je prostě ňouma, o to víc oceňuji Nevilla:-)”
jesssnape:
“...”
Mrmla:
“..”
Velká_koule_chaosu:
“Uf. Mně tedy přijde, že místy se povídka až moc táhla - mnoho odstavců plné nesmyslného žvanění a úvah, Harry pořád tvrdil, že už není dítě přitom se tak choval, o jeho vyjadřování nemluvě. Jo! A abych nezapomněla - i přesto to bylo skvělé čtení od kterého jsem se nemohla odtrhnout.”
l.terka:
“Pěkné :)”
Akkarra:
“Celou dobu se mi to líbilo. Nepovažovala jsem to za bůh ví co, ale docela se mi to líbilo. Ale ty poslední 4 kapitoly - to je masakr a pohřeb povídky v jednom. :(”
Lucie:
“Velmi příjemná čtivá povídka, romantická, leč nepříliš sladká. Téma mnohokrát popsané, ale zde pojaté s lehkostí, svižností, pěkný jazyk. Kromě hlavního páru čekejte ještě jeden trošku netradiční vedlejší. Myslím, že autorka má ráda Elysejský klíč a je to z povídky trošku poznat, ale mě to nijak nepřekáželo (možná proto, že sama ho mám velmi ráda). Neznám mnoho kvalitních originálních českých (slovenských) povídek, ale tato se určitě řadí mezi ně.”