Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

How gay can Sherlock possibly be?

  • Autor: Nagat
  • Fandom: Teorie FF
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Ehm ... Sherlock fandom a jeho stav po konci druhé série seriálu BBC.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“Nagatiny články miluju. :D”
Usmevava_Barush:
“.”
KalamityJane:
“Hezké”
Sargo:
“Bavila jsem se u čtení skvěle, takže hodnocení je jednoznačné. I když se Sherlockem mám ve slashi problém. Ale už jsem se vykecala v komentáři tam, tady si dám pokoj... prostě článek doporučuji :-)”
Heredhether:
“Zvláštní, že když já jednou konečně narazím na fanouška Sherlocka, tak je to úplně normální (nudnej) týpek - ti správní pošahanci nejspíš zřídkakdy opouští počítač, laboratoř nebo rozečtenou knihu a rozkouřenou dýmku, škoda. Některý zápichy v článku (FUCK :D) bych ráda zavedla do běžné řeči s nimi.”
Akkarra:
“Tak já mám ráda oba Sherlocky. Jak BBC, tak knižního (zejména když ho píše Lana). A tohle mě fakt pobavilo a přečetla jsem to s nadšením. :) Ale musím se přiznat, že s větou "Sherlock Holmes konečně není nudný páprda, ale srší sexapelem a Watson ztvárnění Jude Lawem konečně není zbytečný!" naprosto souhlasím a to jsem knihu v ruce držela a nebyla jenom jedna. :)”
belldandy:
“Tak jsem si řekla, že přidám ještě tohle. Třeba se pletu, ale napadlo mě, že tohle by mohlo třebas Akkarru zaujmout, třebaže je tam víc BBC Sherlocka než toho klasického. --- Hmm... a jak to teď mám ohodnotit? A mě to fakt baví. Já si tu trochu nekritického nadšení dovolím. Za pět.”