Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Homoromantická literatura a její fanoušci

  • Autor: Nagat
  • Fandom: Teorie FF
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: žádné
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Teorie FF
  • Klíčová slova: Teorie FF

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“...”
Ostravanka:
“q”
Zástupkyňa:
“:)”
KalamityJane:
“:)”
Lanevra:
“Úspěšně jsou tu nastíněna klišé a zcestné "pravdy" o spisovatelkách a čtenářkách slash literatury, které jsou opakovány mnohými lidmi všude včetně FFDeníku. Samozřejmě si všechny tyto pravdy lidé konstruují na základě prvního a posléze jediného pohledu na slashařku/celou slash komunitu a šíří je dál bez sebemenší snahy komunikovat s lidmi co se slashi věnují, natožpak aby se pokusili je poznat a pochopit proč se slashi věnují, jaké z něho mají pocity nebo proč preferují určitá témata. Jestli tento článek opravdu pomůže nezasvěceným prozřít? No, jsem skeptik, takže pochybuji, ale je to přinejmenším vtipné a může si to přečíst každý.”
Benny:
“Chlapa jsem si stihla naočkovat sama..matka se mi v PC hrabat nebude-jednak to neumí a také mi projevuje respekt k soukromí.Ale večer bude mít manžel povinnou četbu:)Hodně povedený článek.”
Sargo:
“Ač k teorii přistupuji s největší skepsí... tady jsem se bavila výtečně od začátku do konce a hodlám to posílat nepoznamenaným dušičkám místo vlastního sáhodlouhého vysvětlování. Výtečné! :-)”
Akkarra:
“V podstatě, my máme poslední model solárního vznášedla od Applezuki a vy škodovku.”
belldandy:
“A přidám taky tohle: Pro slashistky, které hledají nějaký text, který by za ně vše místo objasnil jejich rodičům, manželům a všem, co vůbec netuší, co to jako má být?”