Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Another Day of Life

  • Autor: viria13
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: James Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Petr Petigrew
  • Rating: přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Fanart k ruském FF.
  • Klíčová slova: Pobertové, Fanart

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Ta hra se světlem se mi líbí, a taky jak Péťa je jediný, kdo nemá limču (nebo máslový ležák, nebo co to je). Že by na něj kámoši trošičku zapomněli?”
jesssnape:
“3 - 4”
Sargo:
“...”
belldandy:
“Prosím vás pěkně, nic ve zlém, ale já říkám, že tohle není styl japonské anime. Nebo jsem papež. Kde mám tu tiáru? :) Nevěřím, že by to řekl někdo, kdo té mangy hodně viděl. Ale možná se pletu, v tom případě se omlouvám. / Vypadá to jako kresba + vodovky. A je to pěkný, takový lehký, atmosférický. Název k tomu sedne. Kdyby někdo nakreslil na takový způsob ilustrace k nějaké české fanfikci budu radostí skákat ke stropu. Takhle je to prostě jen milé. / A vždyť oni ti poberti byli vesměs takoví hodní a milí. :) Z galerie je vidět, že viria13 má pro Poberty vyloženě slabost. Ale tenhle obrázek se mi při lehkém projetí líbil asi vážně nejvíc. Tenhle ale taky není špatný - http://viria13.deviantart.com/art/the-beginning-328747323”
Benny:
“Já nevím, zase styl japonského anime.Celé to na mne působí příliš vyumělkovaně.Navíc mi to připomíná stylem ty časopisy, co vám nutí Svědci Jehovovi.”
Casiopea:
“Miluju atmosféru toho obrázku. Člověk by věřil, že jsou to všechno hodní a milí kluci. A že všichni do jednoho nezemřou násilnou smrtí...//bell: Jé ten je parádní! :)”