Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dohodnutý sňatek

  • Autor: Auša
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Lord Voldemort
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 56
  • Shrnutí: Co když vás rodiče zasnoubili ještě před narozením? Jak se s tím vyrovná Harry a co všechno musí podstoupit, aby mohl normálně žít? I když, dá se žít normálně s nejhorším černokněžníkem všech dob? A co když se omylem octnete v minulosti a váš manžel se vás pokusí zabít?
  • Klíčová slova: Harrymort , Mpreg

Hodnocení čtenářů:

Sarkan:
“...”
Annie Lily Snape:
“Bohužel odkaz nefunguje prosím mohl by mi někdo poslat nobý odkaz? Annie”
Rulie:
“Ke konci už to ztrácelo na šťávě i smyslu ... zápletka se celkem dala - ale není to nejlepší Harrymort ze vše to tedy rozhodně ne”
LiviaCullen:
“moc pekne”
Benny:
“Poctivě jsem to v noci četla..děti to byl zase zážitek.Postavaa OOC jsem čekala a kupodivu mne nejvíce sral Albus.To byl jak nějaký nasazený Voldyho šašek, jak Voldy písknul, tak se stalo.Harry byl mimo na začátku a ke konci.Příběh samotný i ta zápletka byla kupodivu dobrá, jen místy trochu zmatená.Pobertové byli jako stádo tupých hlav..Pravopisné chyby opravdu neřeším a řešit nikdy nebudu, nejsem češtinářka.Za dvě jako každý Harrymort.”
Salome:
“Úroveň plynulosti textu, pravopisu a logičnost zápletky jsou konzistentní.”
Trinyx01:
“...”
l.terka:
“Pěkné :)”