Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Prvně v životě

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating: přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus se hrdě postaví velkému nebezpečí.
  • Klíčová slova: drabble

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Asi mi chybí nějaký zásadní fanfikční zážitek s citronovými bonbóny, aby mi to temné naznačování na začátku v souvislosti s nimi dávalo smysl. Víc než drabble mě zaujal odkaz na fanpolis.”
Usmevava_Barush:
“...”
Mandelinka:
“:-D”
belldandy:
“Představuji si, že tento klasický fánon vznikl spojením dvou kanonických faktů (pochutina + příchuť). Má teorie, jak se rozšířil je, že autorky byly jednoduše líné vymýšlet stále nové pamlsky, takže stále častěji citovaly jen ten jeden. Kouzlo bylo i v tom, že je to tak ďábelsky nevinné nebo naopak nevinně ďábelské. Takže se to tak rádo opisovalo a opisovalo. A na konci už je lavinový efekt. A nyní mám občas dojem, že neznalost tohoto fanonického faktu se nachází v očích fandomu na úrovní neznalosti nějakého zásadního faktu kanonického. /// OK. Šlendrián a neznalost předchozí diskutérky (Jejda, jsem to já. :) Ehm...), mně nutí zasáhnout. Zmrzlina je v originále "sherbet" a správně měla být přeložena bonbón. Takže bonbóny jsou, prosím, zcela kánon. Tímto se omlouvám. Co myslíte, omlouvá mě to, že mám doma ještě verzi ze zmrzlinou?”
Sargo:
“TU VĚC jsem v počítačové verzi vyhledávala velmi poctivě a pracně. NENÍ TAM. :-D Pouze jedna její ingredience je na začátku jedné z knih součástí Brumbálova hesla. (To jsem se docela slušně vyhnula spoileru, co? :-D) /// Jsem zhrzena. Konspirační teorie a spiknutí fanynek byla mnohem zábavnější než rozvolněnost překladu. :-)”
Akkarra:
“A já čekala, co za černou magii to bude... :D”
Benny:
“Hihi, jaktože jsem tohle nečetla?Citronové bonbóny jako fenomén?Už mám na Albuse jiný a mnohem perverznější pohled, ale nejsou ty bonbóny jen takový odstrašující pohled na pedofilní chování?Možná.Nebo se snaží být jen milej dědeček:D”
kami:
“Drabble prikladám, lebo tému pokladám za zaujímavý fenomén vo FF. Rečnícka otázka: Prečo sa práve TOTO stalo tak rozšíreným fánonom?”