Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

V síti

  • Autor: Spitfire
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Co se stane když pustíte kouzelníka k počítači? Také vás rodiče varovali, že na internetu potkáte divné lidi? Harryho Merlinžel neměl kdo varovat.
  • Klíčová slova: AU, drarry, počítače

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
jesssnape:
“...”
bwews:
“Heh, bylo to moje první Drarry a vlastně úplně první povídka s postavami HP:D Takže jí míň jako za 3 rozhodně nedám. Líbila se mi a svůj záměr "tenkrát" splnila. Možná si ji v budoucnu přečtu znovu, pro srovnání:)”
ZJTrane:
“Celkom dobré. Ale Harry mi statočne liezol na nervy. Večne nadržaný a naštvaný... Ale čítalo sa to dobre.”
Zástupkyňa:
“Niektoré časti som preskakovala. Nejak zvlášť to nebolo dobré, dočítané, ale nebudem sa k tomu vracať.”
Akkarra:
“Já nevím - na jednu stranu jsem se docela pobavila, na tu druhou mi tam zase dost věcí vadí. Ach jo.”
shadow:
“Ale jo, slušná 3. Jen to pokračování (už si nevybavuji název) nedoporučuji vůbec číst.”
KalamityJane:
“Jedna z těch povídek, které mají několik chyb a vlastně nejsou ničím tak zajímavé, přesto mají něco... Zcela neobjektivně 3-4”
Trinyx01:
“,,,”
l.terka:
“:)”
mariaa:
“Slabší 3...”
Mrmla:
“..”
Velká_koule_chaosu:
“...”
Lucie:
“...”
Benny:
“Průběžně jsem jí četla a výráznější dojmy jsem z toho nezískala.Lepší trojka.”
belldandy:
“S trochou štěstí přidávám tuhle drarry dokonce i pro sebe.”