Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Spravedlnost pro Prince

  • Autor: Alis
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Harry Potter, Ginny Weasley aj.
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 21
  • Shrnutí: Voldemort je mrtev. Smrtijedi poraženi. Ale svět je úplně jiný, než si Hermiona Grangerová představovala. Lidé, kteří jsou u moci, se nechají ovládat pomstou. Proviňují se na mnoha lidech. Ale Hermiona je nechce nechat, aby se provinili na jednom, který si to ani v nejmenším nezaslouží. A tak se dostává do společnosti Severuse Snapea. Musí se schovávat, dokud dívka nevymyslí, jak jej očistit. Jenomže chce být Severus očištěn?
  • Klíčová slova: Soud, útěk, spolek pro ochranu nespravedlivě stíhaných

Hodnocení čtenářů:

Ammorrek:
“:-)”
Keiko.kei:
“Jsou tam okamžiky, které se mi opravdu hodně líbily, ale jsou tam i chvíle, kdy jsem se trošku nudila.”
Madam Bookfly:
“Souhlas se Salome. Plyne to, zpočátku trochu rychleji, později už tempo opadá. Spousta dobrých myšlenek, standardní zápletka a celkem IC postavy. Čtyři proto, že průměr to (bohužel) není ani náhodou, ční to vysoko nad. A pět ne proto, že vracet se k tomu určitě nebudu.”
Mandelinka:
“...”
Sargo:
“nebaví...”
Lucie:
“...k pozdějšímu přečtení”
Salome:
“Příjemný příběh, čtivě psaný, dobrý jazyk i styl. Postavy jsou IC, romantika je jen naznačena, rozhodně to není přeslazené. Líbilo se mi to, jen jsem z toho nebyla úplně odvázaná, přes některé výborné momenty. Váhala jsem mezi trojkou a čtyřkou, nebudu ale nechutně kritická, protože ve skutečnosti tomu není co vytknot - zvyšuji na čtyři.”