Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Harry Potter a Nezvratné cesty osudu

  • Autor: Lucy
  • Překladatel: Rút-kreslířka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP, SS, SB, AB..
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 26
  • Shrnutí: Tato povídka se odehrává po prvním pádě Voldemorta v čase, kdy zabije Lilly a Jamese Potterovi. Přežije jejich syn Harry, kterého nechají u jeho mudlovských příbuzných. Po smrti Lilly se do rukou Severuse Snapea dostane list, v kterém mu odhaluje své tajemství. Přijme Snape to, co mu zanechala?
  • Klíčová slova: severitus

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Docela pěkná povídka.”
SallomkaP:
“Že by to byl zázrak, to se říct nedá. Pokud je povídka dobrá, musí ve mně zanechat nějaký dojem nebo emoce, což u téhle se říct nedá. Nápad dobrý, zpracování horší. Zbytečně rychlé dějství, ale delší bych asi nepřečetla.”
Akkarra:
“Zvládla jsem necelé tři kapitoly. Brrr.....”
LiviaCullen:
“Veľmi pekná poviedka, naozaj som veľmi potešená s vzťahom medzi Severusom a Harrym ale posledné kapitoli a nakoniec ten koniec nebolo presne tak ako by sa mi to páčilo, uprimne by som dala prednosť tomu aby Severus zostal mrtví ako ten koniec,,, uprimne som nemala rada tú ich susedku s menom ktoré som ešte nepočula na začiatku mi prišla až moc vlezlá a postupom mi neprišla moc simpatická ....”
lia:
“celkem dobrá ke konci přeskočila několik let a velmi předvídatelné a nevysvětlené objevení”
Salome:
“První kapitola poctivě dočtena, už nejméně druhé. Určitě se to někomu líbit bude, ale já to nejsem. Toto píšu jak varování pro sebe, abych se k tomu už nikdy v tomto životě nevracela. (V příštím, až mi bude znovu deset, tak proč ne :)”
Usmevava_Barush:
“-”
Trinyx01:
“...”
sarin:
““...””
Mandelinka:
“Jak se hned od začátku brečí a jedna z prvních otázek je "Jak dlouho?", vím, že to není nic pro mě.”
Lucie:
“Nějak mě to nezaujalo...”
Sectumsempra:
“...”
l.terka:
“:)”