Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Metamorfóza lásky a další motivy

  • Autor: paní archivová
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Ron Weasley, Blaise Zabini/Ginny Weasleyová
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: V chudinské a odlehlé části anglické metropole se nachází státní škola.A v ní se potkaváji Draco, prominentní princátko, které si chtělo mimo soukromé university vyšlapat svoji cestu.Blaise, jenž je lehce zaujatý jiným způsobem žití, Ron, oblíbený sportovec, Ginny, personifikovaná apokalypsa a Ronova mladší sestra.Utvářejí dysfunkční a nádherně příšernou čtveřici.Lezou si na nervy, nemohou se vystát, zabíjejí a konzumují se očima a zároveň absolutně automaticky tráví veškerý čas spolu.
  • Klíčová slova: DM/RW, BZ/GW, AU, Bez magie

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“...”
jesssnape:
“4 - 5”
Aswalka82:
“---”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
Sargo:
“xxx”
Akkarra:
“Paní archivová... Uvidíme, jestli se vytáhne jako u Triptychu. /// No, Triptych to není, ale i tak jsem z toho na větvi! :)”
Lucie:
“... k přečtení”
Benny:
“To jsem magor nebo asi zajdu k očnímu.Když jsem to zadávala u sedmé kpt nebyla poznámka o té poslední kapitole.No nic.S AU bez magie mám problém, to je na světě HP to zásadní.Přesto tady to lze odpustit a hlavně to příběhu neubere na atraktivitě.Dron miluju, jen je ho málo a musí se hledat zajimavý příběh.A tady se to hodně povedlo, ale paní archivová mě nikdy nezklamala.”