Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Fúzatý, starý čert rohatý!

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Albus Brumbál/Harry Potter
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Albus trpí, Harry je ten nad věcí. webarchiv: https://web.archive.org/web/20221001121332/https://slash-fanfiction.wgz.cz/temata/vyzvy/fuzaty-stary-cert-rohaty-hp-ad
  • Klíčová slova: HP/AB

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“:)”
Cora:
“:)”
DestielAngel:
“No to je moc :D”
Akkarra:
“No jo, holt už dědek nemá tak hbité prsty. :D”
Zuzi:
“Bezva”
belldandy:
“Podle mého je to pěkná anekdota. Odvážná minimálně co do párování. Dá se ji dokonce i věřit, aspoň když je tomu jeden alespoň maličko nakloněn. :) Což je při takovém párování, co říct. A ještě dodám, že jsem četla i podstatně roztahanější věcí. :) A navíc fandím téhle Tessčině akci s výzvami.”
Mandelinka:
“Příliš roztažená anekdota.”
Sectumsempra:
“sice jsem se lekla toho sileneho obrazku uvadejici vyzvy, ale jinak pobavilo :)”
Salome:
“T'ohle přce není povídka. Na drabble je to zas moc dlouhý. Přitom by z toho mohlo být docela ucházející drabble, kdyby ten jeden záblesk nápadu byl vtěsnán do odpovídajícího formátu. Na povídku námět nebyl, styl taky nic moc - dva body z průměru dolů.”
Sargo:
“No... budiž. Ten bod nahoru za existenci jakési pointy. :-)”
Mrmla:
“:-)”
Škorpion:
“Vynikající pointa. :-)”
kami:
“Body sú za nápad, nie za sloh.///Nie, nie, musím tú známku znížiť. Práve som čítala slovenský text, ktorý bol štylisticky a obsahovo vynikajúci, oproti tomuto... nebudem milšia za to, že je to fan fiction.”
Benny:
“Není trochu předčasné hovořit o páru?Ona je to dost jednostranná bolestivá záležitost:D Asi jsem blázen, úchylák nebo jen psychicky nenormální jedinec, ale Albus od jisté doby je pro mne sexuálně přitažlivý jedinec.Víc slashe s Albusem;D”
Zástupkyňa:
“.”
Lanevra:
“Váhala jsem mezi čtyřkou a pětkou, potom jsem si řekla že za pár to zvednu nahoru. :-D”