Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Wouldn't it be Nice - by Laura Shapiro (2002)

  • Autor: Laura Shapiro
  • Fandom: Multifandom
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: kde kdo
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Čistý slash fluff a argument buď pro reprezentaci gayů v televizi nebo homosexuální sňatky - podle toho, jak se na to díváte. Vytvořeno roku 2001.
  • Klíčová slova: fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

Lanevra:
“Jeden teplej seriál vedle druhého. :-D Tuším že Picard a Q už jsou v té scéně účelově, protože jak známo autoři ST celkem slušně reagovali na ohlasy fanoušků. :-D Haha, když si vzpomenu na ten rozhovor do spolu Picard a Q vedou... A seriál Ochránce... proboha, co si asi tak autoři mysleli, že si diváci pomyslí, když vrazí do jednoho bytu vlasáče a drsňáka? I otecko tenkrát když šel kolem TV a já to sledoval povídal "To je o telejch detektivech?" :-D”
belldandy:
“Já vlastně nevím, jak tohle hodnotit. Vím jen, že mám tohle video ráda a chci, aby tu bylo. Jen nevím, jestli ho mám ráda na čtyři nebo pět bodů? Na tři asi ne, poněvadž jsem k tomu již několikrát vrátila. :) Je dobré brát v úvahu, že je to věc starší, která už tak trochu patří do historie viddingu. Laura Shapiro nastříhala tuhle oslava "bytí spolu" už víc jak před deseti lety. A já tenhle vid poznala díky video-přednášce Francescy Coppy o genealogii viddingu. / Zapotila jsem se při otázce, zda okopírovat, jak na tom trvá Lanevra, celý název z youtube, když vše, co tam je evidentně názvem není. Ale co bych pro ni neudělala? :) A pak snad Lanevru potěším, protože tímhle videem se přikláním k podpoře jejího požadavku o zřízení označení "multifandom" / Všichni jsou vesměs vážně šťastní, že jsou spolu, ale kapitán Picard nevypadá nadšeně z toho, v čí náruči strávil celou noc? :P”