Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

T'nash-veh I-Chaya

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Spock/I-Chaya
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Explicivní erotická scéna mezi člověkem a zvířetem
  • Klíčová slova: Spock/I-Chaya, Sehlat, sex se zvířetem

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Kdo by to do Spocka řekl...”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
palanda:
“supr libilo se mi to, jeste bych si neco mozna precetla - az bude moznost .))”
Sargo:
“Jsem maniak na ST, ale pwp obecně mě neba a zvířecí dvojnásob. (Zklamu tě, Benny, nic moralistického. Prostě jen upřímně nebaví :-D) Označuji si to tedy jenom proto, abych věděla, že na tuhle jsem už koukala pro případ dalšího hledání... (Lanevra píše hezky, jen jí, prosím, naklonujte nějakou betu. :-D)”
belldandy:
“Spock a jeho sehlat, který mu pomáhá jako obsedantní neurotické řešení jeho citové deprivace a obsese z nadměrného podléhání pocitům. :) Nu, v zásadě jen takové zcela prosté, ovšem zoofilní PWP. Představuju si, že D.J. (kdyby to byl jeho fandom) nebo možná i Diegina, by zeplesali, kdyby na něco takového narazili. Hodnocení: asi 4/5. Dám si zatím čtyřku, ale jak se tak znám, když se náhodou objeví víc lidí, co hodí odpad, tak se stejně neudržím a dám si klidně i tu pětku. Nicméně, ST stejně nečte moc lidí, takže to asi až tak moc nehrozí. :) /// Ano, beta to viděla. Je to ovšem bohužel ten případ, kdy slepý vede beznohého. :) Nicméně dobrovolníci na betování jsou vítáni.”
Benny:
“Jsem za tuhle povídku odpovědná tak z 20%, takže výtky PROSÍM kvůli zoofilnímu sexu nechci slyšet ani jednu(jednoduše s tímhle argumentem běžte do prdele:D)Star Trekových nadšenců se zřejmě moc nenajde.A ti kteří by to odsuzovali s tím proč by to Spock vlastně dělal vzkazuji;Spocka nutí být pravým Vulkáncem bez citů, jenže on je jako kříženec vlastní.A také s nimi bojuje..tudíž proč je neprojevit k I-Chayovi, který ho za to neodsoudí?Pokud se vám něco nebude kromě zoofilie líbit, ráda to prodiskutuji, jinak debilní poznámky o tom, že je to zvrhlé si nechte pro sebe.Doporučuji fanart-with my soft friend.Budete se na něj dívat po tomhle jinak;D”