Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Snape dueling color step 1

  • Autor: lucife56
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating: 0+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Vzhled Severuse Snapea v povídce Chasing the Sun
  • Klíčová slova: Severus Snape

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“jak na me pusobi obrazek: Nejakej borec se na maskarni prevlikl za Snapea, chlast zazdil houbickama a ted se potaci po ulici a hulaka Crucio na ty velke nepratele, kteri jsou vsude kolem nej a neustale ho ohrozuji. Ach, jak jen jsou ty poulicni lampy zakerne!”
Adelaine:
“Tak je to relativně typicky idealizovaný Snape, nicméně líbí se mi dynamika toho obrázku a detaily. Souhlasím, že Snapeův postoj je šílený, co já vím, tak při bojovém postoji je nejdůležitější rovnováha a tady to vypadá jako prapodivný ležérní postoj, z kterýho ho vychýlí sebemenší vánek. No a ta hůlka je vypadá spíš jako pistol přejetá parním válcem. No ale jinak se mi to vesměs líbí”
Lanevra:
“Na obrázku mi vadí pár věcí (mimochodem už jsem ho taky viděla. No jo Benny sorry, ale asi nenajdeš na DA nic, co bych neznala. :-D), první je samozřejmě jistý idealizace Snapeova vzhledu. A druhý je celkem otřesný postoj jaký má, který má asi vypadat dramaticky, nicméně budí spíše dojem, že se chystá jít na velkou do lesíka. :-D V neposlední řadě fakt, že to co má v ruce vypadá spíše jako klacek z větve než hůlka - hůlky se hodně špatně proporčně malují k tělu. Takže dám 3, protože strašné to není.”
belldandy:
“Mně se tan obrázek docela líbí. Jak píšou v komentářích je to pěkně dynamické. Možná na Snapea až moc, ale... rozhodně by to nebyl první obrázek se sporným Snapem, který by se mi líbil. :) Dávám - 3/4. / Myslím, že má poctivá odpověď na Benninu otázku zní, že je to nejspíš změť všech těchto všelikých náhledů dohromady.”
Benny:
“Lidičky mám na Vás prosbu.Zajimalo by mě jak vnímate Severuse Snapea.Jestli takto;jako snového náctletého zpěváka EMO kapely nebo víc kanonicky či jako neodolatelného Alana Rickmana.Díky, jestli se vyjádřite.Mužete mi klidně napsat na mail:Benny.hp@seznam.cz Nebojte se napsat, nikdo Vás neukamenuje(tak dobrá v hodu jsem nikdy nebyla:D)”