Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Fragments in a Mirror

  • Autor: Cheryl White, Jacqueline Bielowicz
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Spock/Chapelová
  • Rating: 18+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Úryvek: Christine Chapel retrieved her luncheon tray and headed for a vacant table setting half in shadows at the back of the Officer's Mess. With supreme effort, she kept her expression as casual as possible, determined not to respond in any way to the calm, appraising gaze of the Commander as he followed her with his gaze from across the room. For the third time in as many days, she knew that cool look fell on her and her alone. Why? she wondered anxiously. Why me? What have I done?
  • Klíčová slova: zrcadlový vesmír, násilí

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“...”
Casiopea:
“Nějak se nemůžu rozhodnout. Ale asi nad tím nebudu zbytečně dumat a dám 4. :)”
palanda:
“ham ham bych rekla :D”
W1ktorka:
“Spocka žeru už od mala ! :))”
Lanevra:
“Nejvíc se mi na tom líbí ta jistá násilnost, která je podle mě realistická narozdíl od toho, že je pon farr (no jasně že to pojednává o něm. Víte snad ve ST vesmíru o něčem zajímavějším?) často podáván jako něco velice romantického. Druhé část erotické scény je už no... není to tak super nicméně i tak. Zbytek by tam veskrze nemusel být. Vzhledem k tomu že jsem v podobném žánru dala víc bodů dám tady pět. PS: Ano, jsem si plně vědoma, že tu tyhle povídky vůbec nikoho nezajímají, ale nechce se mi ji pak mezi tím tisícem co tam na archívu jsou hledat”