Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Miluj a chráň

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Minerva McGonagallová, Hermiona, Ron, Draco
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Severus sa konečne prebral k životu, lenže dostáva jednu ranu osudu za druhou. Nielen, že sa musí vyrovnať so svojím handicapom, ale i s faktom, že jediný, kto mu môže pomôcť z bezvýchodiskovej situácie, nie je nik iný ako Harry Potter. Skončia sa jeho útrapy a spozná i on, čo presne znamená výraz „chytiť šťastie za pačesy?“ Webarchiv: https://web.archive.org/web/20230316102515/https://media1.wgz.cz/files/media1:5641057e34447.pdf.upl/MaChpdf.pdf
  • Klíčová slova: Snarry, romatika, osleplý Severus, po válce

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Klasická vdávací Snarry, ale moc pěkně napsaná.”
bedrníka:
“Tradičně dobře napsané, opět nenudící líčení intimity. Severus je navztekaný a sebelítostivý, což se mi moc nepáčí, ale je to celkem realistické. Zdůvodnění nezbytnosti sňatku mě nepřesvědčilo (a provedení mi přišlo zbytečně zdlouhavé), ale zase oceňuju, že to vedl k jasné změně nálady ve společnosti, co se Severusovy neviny týče. Líbily se mi vedlejší role Minervy, Rona a Hermiony.”
Adelaine:
“Romantika, nikterak neoslňující, ale příjemná 2/3”
Velká_koule_chaosu:
“Napsané je to dobře, ale mně se to prostě nelíbilo. 2-3*”
belldandy:
“To tady vážně ještě nebylo? Četla jsem to v době tak pradávné, že z toho mám pocit, že už to musí každý znát. No vida. To s tou Tirou mě samotnou nenapadlo, ale musím říct, že na tom hodně bude. A vlastně mi to tak nějak dovysvětlilo, jak se na tuhle povídku dívat. Má to v sobě hodně z toho, čím Tira pravidelně leckomu zvedá kufr (což je zejména Snape jako snadno zranitelný submisivní muž), ale naopak i něco málo z té citové nálehavosti, kterými si dokáže čtenáře získat. Má - aspoň pro mě - v sobě kousek oné sugestivnosti, které se bohužel žádný autor nemůže naučit. Buď ji pro vás má nebo nemá. 3/4”
Akkarra:
“No, nedá se říct, že je na tom něco špatně. To jenom že u mě to vyvolávalo místo očekávání věcí příštích jen jakousi nedefinovatelnou otupělost.”
Benny:
“Inspirace Tirou Nog je zjevná.A upřimně některé pasáže přeskakuji.Jediné plus, které v tom vidím je délka povídky.Ovšem nad hodnocením váhám..četla jsem to za poslední rok už třikrát, logicky by to byla tedy čtyřka..dám podle dnešní nalády za tři”
Mrmla:
“--”
mariaa:
“...”
Lucie:
“Romantická povídka, moc příjemně napsaná, dobře se čte. V něčem mi připomíná styl Tiry Nog, ale Severus v této povídce je o poznání drsnější a tvrdší než u Tiry. Epilog na můj vkus už příliš sladký. Povídka rozhodně stojí za přečtení.”