Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zkouška

  • Autor: Morgana Ehran
  • Fandom: Real Person Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Veronika, Taťána Orlovská, bedrníka, Blanch, Lilithka, Tofiam a mnohé další.
  • Rating: 0+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Kauza slashe. Slash to sice není, ale je to povídka, která zcela neseriózně pojednává o slashové komunitě a údalostech kolem kauzy s panem Anonymem.
  • Klíčová slova: slash, slashařky, soud, pan Anonym

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Ha, to jsem úplně zapomněla, že tahle povídka vznikla. To byly časy. Fanfiction fakt fakt může vzniknout na cokoliv.”
Severnaya88:
“zkousej zkousej dal a dal treba se jeste zadari”
Akkarra:
“Zdá se, že Brousek neměl svůj den... ;)”
Benny:
“Určitě tady ten počin patří.Upřimně, moc jsem od toho nečekala..alespoň je mé nadšení o to větší.Bedrníka vystihla i můj pohled na slash;je to zajimavější a vzrhlejší:D A Mary Sue by měla být nezákonná, její propagací hrozí pár let v Azkabanu a čtenářům zase St.Mung.:D”
belldandy:
“Já jsem zkrátka neodolola. Nejsem si tak úplně jistá, zda tahle věc na FF deník patří. Patří?? A taky si nejsem nijak jistá, jak ji hodnotit. Nicméně pro mě mělo její nalezení jakýsi půvab, je v ní zachycen kousek onoho času od kterého nás dělí již šest let. A třebaže jsem ty časy sama nezažila, nebo možná právě proto, má pro mne takový nostalgický náboj. Jako by to byla časová konzerva s kouskem roku 2007, kterou si můžu otevřít na malou chviličku v něm pobýt.”