Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Thank you, WIKTT

  • Autor: CruelCrush
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Křivonožka
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Zidealizovaná podobizna snamione
  • Klíčová slova: Snamione

Hodnocení čtenářů:

palanda:
“Hermi !!__!!”
Sectumsempra:
“to neni Snape, to je jasnej Nick Cave! a to s tou Hermionou - hned jsem si vzpomnela na legendarni otazku bravickove rubriky "laska, sex a trapeni", kdy se nebozak Pepa (13) ptal, jestli nevadi, ze si ho lepi ke stehnu izolepou, protoze mu neustale stoji z jeho kamaradky a on nechce, aby si vsimla. Mam jasno, nebyl to Pepa (13), ale Hermiona.”
Akkarra:
“Teda... Snape mi tady fakt jako krasavec nepřipadá, spíš naopak. A Hermiona - to určitě nebude hůlka... ;)”
Heredhether:
“Jenom šílenec by si připevňoval hůlku ke stehnu tímhle způsobem. Nebo ke stehnu vůbec, rukáv je přece tisíckrát praktičtější :D Ale jinak se mi Hermi zdá sobě celkem podobná. Snape je jako nějakej vyuzenej vamp krasavec.//Lanevra: Až TAK?! To je ještě míň praktický. A Ollivander by se z toho osypal.”
Lanevra:
“Já třeba ten obrázek zas tak nezatracuji. Myslím že je to rozhodně hodně dobrá trojka za provedení a body přidal i Křivonožka, i když bych ho spíše uvítala s brýlama na nose.”
Benny:
“Když chcete, milé dámy, Severuse Snapea jako zidealizovného krasavce, zde Vám jednoho nabízím.Otázka dne;Grangerová nám ukazuje podvazkový pás nebo upozorňuje na muňky?Ten penis mne taky napadnul.Ale filcky jsou lepší alternativa:DNebo že by se ukájela před Severusem hůlkou a on nic?!?To jen potvrzuje moji teorii,že je kastrát!!:D”