Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Neznalost nepřítele

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black, Severus Snape, Neville Longbottom, Albus Brumbál (SB/RL/HP, SS/NL, SS/?)
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Šestý ročník je tady, s ním přichází mnoho nových nástrah a nejsou to jen pokusy o Brumbálům život. Harry musí z Křiklana dostat pravou vzpomínku, ovšem zároveň se musí prát s Brumbálem o každou informaci o Tomovi a viteálech. Voldemort se mezitím úspěšně snaží rozložit kouzelnický svět všem za zády. Poznámka: Pamatujete jak jsem chtěla napsat tu krátkou povídku na pár HP/CD a... to už nebudu ani dokončovat. Tohle je prostě pokračování předešlých dvou povídek. Bez znalosti "Nedostupnost přátelství" a "Nerozhodnost lásky" tuto povídku nepochopíte.
  • Klíčová slova: Snaville

Hodnocení čtenářů:

Fleur Tera:
“skvelé.. hoci musím priznať, že som sa vždy viac tešila z častí týkajúcich sa Nevilla a Severusa.. prečo mám vždy radšej vedlajšie páry než hlavné??”
jesssnape:
“...”
l.terka:
“:)”
Akkarra:
“Tohle byla jízda. Lupin s Potterem mě tady teda neskonale srali, ale Snape s Nevillem to krásně vyrovnávali. Jsem opravdu zvědavá, co přinese poslední část a strašně se na to těším. Lana prostě umí. :)”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl třetí: Zjišťuji, že jsem si zamilovala sneville. Teda nic proti štěněcí trojce, ale sneville zápletka mě začíná bavit mnohem víc. Ovšem společně s Neznalostí začíná výchazet "Veritas" a já začínám zjišťovat, že jsem možná nikdy žádnou Lanevřinu FF neměla raději. A nádavkem zjištuji, že jsem nikdy žádnou mpreg fanfikci neměla raději. V takové konkurenci je těžké milovat "Neznalost neopřítele" stejně intenzivně. Nicméně sneville idylku sleduji s uzkostí a vědomím, že tak pěkně, jak to zatím probíhá, to nejspíš nemůže skončit. Znám Lanevru, ne? Já to věděla... Mám podobný zážitek jako Akkarra. Ona měla v předchozí části averzi ke spojení "mladý druh", já mám podobnou ke slovnímu spojení "milovaný muž". Tahle část mi (pro pořádek také několika dalším) byla věnováva. Moc pěkně děkuji! A všem hlavním postavám držím do další části pěsti. Tuším, že to budou potřebovat.”