Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

V kapce vody

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Sherlock Holmes
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock Holmes, doktor Watson (SH/JW)
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Krátké setkání Watsona a Holmese v jedné vaně a vyřešení jednoho případu.
  • Klíčová slova: PWP

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“..”
Velká_koule_chaosu:
“....”
Akkarra:
“Kdykoliv mám komentovat Lanevřina Sherlocka, tak nikdy pořádně nevím, co napsat. Můžu snad jenom říct, že Lana je Sherlock, Watson a Doyle dohromady, protože úroveň jejích sherlockovských povídek jinak vysvětlit nelze. :)”
Casiopea:
“Jj, tahle je skvělá. Pro mě to bylo jako zjevení. Miluju, jak jazyk koresponduje s dobou a situací. A hlavně! Já tomu naprosto věřím. Po přečtení téhle povídky jsem měla neodolatelnou chuť si znovu přečíst Doylea a přesvědčit se, jestli to opravdu není slash. :D Ty jo, možná to byla dokonce moje první Lanevra, ale teď zpětně si nejsem jistá... Každopádně pecka!”
Benny:
“Divím se, že tahle povídka zde už není dávno.Četla jsem ji už několikrát a vlastně až dnes mi scéna, kdy Sherlock řeší případ a ulevuje při tom Holmesovi připomněla scénu z QaF:)Samozřejmě že Holmes vždy vyřeší připad v závratně krátké době.Dobře napsané PWP.PS.Nedá mi to a musím se zeptat.Belldandy proč píšeš Sherlocka s "a"?Sorry, prostě zvědavá ženská:D”
Adelaine:
“Nečetla jsem od Doyla, nicméně tohle rozhodně je nadprůměrné PWP a styl je úplně odlišný od Lanevřina obvyklého, ale tak hodící se ke starší době a tomu, co mám spojeno se Sherlockem. Velmi dobré.”