Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Úkol

  • Autor: EmhyrVarEmreis
  • Fandom: Zaklínač
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka je součástí sbírky šesti povídek, které volně navazují na svět Zaklínače od Andrzeje Sapkowského. Autor získal prostřednictvím nakladatelství Leonardo souhlas Andrzeje Sapkowského k publikování sbírky s tím, že bude vydána k nekomerčním účelům.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

terkacarodejka:
“absolutni spicka, skvele staveny pribeh, vyborny sloh a vyborne metafory na realny svet, verim ze geralt by to dokazal, skvele 5/5”
Nerla:
“Šmarjapanenko, Geralt mluví! Honem si všichni sedněte na zadek, vysypejte si popel na hlavu a pokloňte se jeho moudrosti! To vůbec nevadí, že neřekl nic nového a objevného... tohle je nevěrohodné, až to bolí. Navíc mi moc nesedl styl, kterým to bylo psané. Slabý podprůměr.”
Salome:
“Je to hezké. Ale nějak si nedokážu představit, že přijdete k mocným toho či onoho světa, řeknete jim, že je válčit fuj, a oni si sednou na zem, řeknou, že to je nejmoudřejší myšlenka a zanechají válčení. I ve fantasy musí být lidské chování realistické - možná o to více, že reálie nejsou. Nebudu hnidopich - Aedirnské vojáky, s Aedirnským erbem v Aedirnském stylu pomíjím.”
Usmevava_Barush:
“...”
Ostravanka:
“q”
Zuzi:
“Hodně dobré”
palanda:
“skvely zaklinacsky pribeh....musim opet ocenit velmi vysokou uroven....geralt je tu vykreslen presne tak jak ho znam....je donucen udelat neco co sam nechce....cte se to krasne..jak po masle”
Adelaine:
“Chybí mi tam to, díky čemu mám zaklínače ráda.”
W1ktorka:
“umřít či ne? a ten konec? moudrá myšlenka”
Severnaya88:
“.”
Akkarra:
“Aneb jak Geralt zase jednou něco pohnojil a všechno zlé je pro něco dobré.”
belldandy:
“-”