Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

A Time of Happiness

  • Autor: remuslupin_siriusblack123456
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/Tom R. Jr.
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Harry, který očekává, že tohle bude nejhorší léto jeho života a pravděpodobně jeho poslední, je naprosto překvapen a dostane novou možnost k životu. Preslash/slash, cestování v čase, manipulativní Brumbál, týrání v dětství, klišovitost.
  • Klíčová slova: cestování v čase, manipulativní Brumbál

Hodnocení čtenářů:

Crystal:
“Nic moc, ale dočetla jsem to... hodně logických nesrovnalostí... přestože tehnle paring zbožňuju, musím tak slabší hodnocení.”
Pyriel:
“Tohle je už vážně klišé - po pátém ročníku dostane Harry dopis od Siria, ve kterém se dozví, že je jeho dědicem. Takže vyrazí ke Gringotům a kromě jiného dostane naušnici, která ho má odnést na místo nebo do času, kde bude nejšťastnější. A jak jinak (je to koneckonců v pairingu, že?), dostane se do doby, kdy je Voldemort mladý a v Bradavicích. Což samo o sobě neznamená, že taková povídka musí být špatná. Jenže autorka má dost nudný styl, většinou vypráví, místo aby se obtěžovala s dialogy a trochu to oživila. Navíc se neobtěžuje s přílišným vysvětlováním a logičností (např. Harry je zavřený celé léto v pokoji, a přesto vyrazí ke Gringotům a nikde zmínka o tom, jak to zařídil s Dursleyovými). Má to být první část z (snad) trilogie, zatím nic moc.”