Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Rozdíl mezi Černou a Temnou

  • Autor: Marika Tepeš
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy
  • Rating: PG-13
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Lucius pozve Severuse na Vánoční prázdniny na Malfoy Manor a postupně se mezi nimi rozvine vztah.
  • Klíčová slova: SS/LM

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Náhodou, já se skvěle bavila - nebetyčná stupidita první kapitoly mě vážně rozesmála. "Zdravím tě mezi námi, Severusi." :D Snape není plnoletý, ale může se přemisťovat. Malfoy zřejmě bydlí v kůlně, když se ptá, jestli má počítat s pokojem pro Severuse. Brumbál říkající: "Tak si to tam užijte..." Mám pokračovat?”
Mandelinka:
“Chci na jinou planetu, hlavně na jinou než autorka.”
Memorin:
“Na první pohled mě to nijak výrazně nezaujalo a na druhý to ani nedočetla. Bohužel, přijde mi to takové nedotažené, moc přímé.”
Benny:
“No..no..no vlastně..sakra.Tak asi od začátku..autorka v druhé kapitole popisuje skřítka Doobyho a ve třetí je to jen Doby(kampak se nám podělo to správné písmenko?)A když Lucius začal plácet Severusovi make-up na obličej a malovat oční linky.Vzala jsem nohy na ramena.A teď pozitiva:U každé kapitoly na mne vykoukl Gerard Way(My Chemical Romance)z písně Ghost of you.Pěkné:)//Pokusila jsem se a prostě to nejde..sloh pokulhává, sex je tak krásně pubertálně popsán/nepopsán a to ani nepřipominám, že autorka nestydatě obšlehla povídku od Styx.Made in China po česku, za tu práci s obšlehnutím za bod.”
Ami:
“Jelikož autorku znám a Snucius je moje nejoblíbenější párování, je to možná ovlivněno, ale tak co už... Dost mi to ale připomíná moji nejoblíbenější povídku (vlastně víc než jen dost), ale není to tak skvěle napsané.”