Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Manželské intermezzo

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Neville Longbottom
  • Rating: 0+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Doprovodná povídka k doprovodné povídce "Jak je důležité míti Nevilla"
  • Klíčová slova: Snaville

Hodnocení čtenářů:

Fleur Tera:
“krása a konečne som pochopila tie narážky v neznalost nepřítele :)”
Usmevava_Barush:
“...”
Ostravanka:
“q”
Casiopea:
“Červenec i Srpen se mi hrozně moc líbily. Všechno vyznělo realisticky a opravdově. Miluju Nevilla a moc se mi líbí, jak se Severus zdůvodňuje vlastní projevy náklonnosti. :)”
Adelaine:
“Jj, takhle má vypadat romantika v podání Snapea. Tady byl romantický na něj až neobvykle, ale velice svým způsobem. Celý motiv, celé jejich pomanželské rozvíjení vztahu se mi velice líbilo.”
mariaa:
“:)”
Benny:
“Belldandy má pravdu, takový problém, který řeší kluci jsem také nečetla..zřejmě musím přehodnotit pořadí oblibených páru.”
Akkarra:
“Tomu se snad ani nedá nic vytknout. :) Severus se tak kráně snaží. A i přesto, že se občas zpronevěřuje svým vlastním postojům, pořád není OOC - za tohle Lanu vážně obdivuju.”
Mrmla:
“..”
belldandy:
“Kdo se rád nechlubí? Tohle jsem dostala k narozeninám. Pokud se vám po nich stýskalo, tady jsou ... Snape a Neville v manželství. / Kdo se rád nechlubí? Heč, protekčně jsem si mohla přečíst druhou a závěrečnou kapitolu ještě před vydáním. A proto již hodnotím a zaujatě dávám nejlepší známku, protože můžu ... a taky, protože mám radost (pro jednou se cítím jako jedna z vyvolených) a nakonec i proto, že to vůbec neni špatné.Vážně jsem zvědavá, co budou na druhou kapitolu říkat ostatní ... Mohu vám prozradit alespoň tolik, že tuhle tématiku jsem (ať v pozitivním či negativním smyslu, pro leckoho možná spíš v tom negativním:) ) ve slashi ještě nečetla. Nevěříte? Věřte! :)”