Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Playing with the fire

  • Autor: AmeliaEarhart89
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Severus Snape, Hermione Granger, profesorka OPČM
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Cez letné prázdniny si Snape začne s Grangerovou. Avšak, v jeho živote sa objaví ďalšia žena, a tak si Severus začne pohrávať s dvoma srdciami, dvoma ženami... Keď sa niekto hrá s ohňom, takmer vždy sa popáli... a u tohto profesora to platí dvojnásobne...
  • Klíčová slova: nevera, ženy, hra s ohňom

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Lanevra:
“Ano, má to jednu vadu, Snape v této roli, nicméně...”
Slythoryn:
“Tak tohle jsem opravdu nečekala. Myslela jsem, že je to jen další špatně sestříhané video s nulovou pointou, ale tohle bylo něco. Ani mi těch šest minut nepřipadalo dlouhých, protože tohle si o prostor přímo žádá.”
Mrmla:
“Super.”
Akkarra:
“Teda nakřížit Harryho Pottera a první dvě série Tudorovců a udělat z toho něco takového, to by mě opravdu nenapadlo. :)”
Casiopea:
“Jedinou vadou na kráse tohoto videa, byla podle mě jeho přílišná délka. Ale jinak velmi dobrá práce. A ten konec se opravdu povedl. :D”
Amarilli:
“Úplne bombastické video, ktoré ma pohltilo obsahom, spracovaním, hudbou a úžasnou pointou. Výsledný, možno až prekvapivý koniec, bol pre obe určite veľkou satisfakciou ;-) :D Výborné, božské, megaextraskvelé! Ak by to šlo, dala by som 10 bodov”