Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Misericorde

  • Autor: Fabula Rasa
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape/Sirius Black
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: This is a take on the old fanfic chestnut, "Snape teaches Harry dueling/dark arts/extracurricular stuff." Harry crushes. But wait! There's another love interest! Hijinks ensue. Darkness looms (naturally.)
  • Klíčová slova: sex, znásilnění

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Casiopea:
“To byla taková nádhera. Srdce snarry fanouška sice nemůže nekrvácet, na druhou stranu mi připadá geniální vyprávět pokračování příběhu Harryho očima. Mimochodem Harry mi připadal popsaný úplně úžasně. (Netvrdím, že IC). Zkrátka je další úžasná povídka od této autorky. Jedinou výtku bych asi měla k použití onoho automobilu, vážně mi to k LM moc nesedělo, ale jinak totální spokojenost.”
zmije:
“přečíst”
SinamLlumi:
“Tato povídka mě až tak nezaujala, přesto dávám 80%, protože dát míň by vzhledem ke kvalitě zpracování nebylo spravedlivé. Fabula Rasa prostě píše dobře, „chyba“ je na mé straně – Misericorde mi zůstala z jejích povídek až na konec, takže mám hodně s čím srovnávat a Fabulina tvorba se mi časem prostě trošku přejedla. S.L.”
bedrníka:
“Úžasná povídka. Snape tu učí Harryho umění kouzelnického souboje a Harry se do něj zamiluje. Jenže Snape ho odmítně protože prý už někoho má a je to ´vážné´. Krásné scény se Siriusem, třeba když se mu Harry zdráhá svěřit s tím, že ho asi přitahují muži, a Sirius mu říká, že pokud se jeho chutě omezují na lidský druh, může si Harry být jistý, že už je někdy někdo měl a není první s takovým probléme. Nebo nádherná scéna v autě, když Sirius beze slova pochopí, proč Snape nemůže.”