Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Desire

  • Autor: Ma-kosh
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating: +15
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Prostě touha.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“...”
belldandy:
“Tak zase jednou platí, že když dám teď trojku, neříkám tím, že je to průměr. Průměr mi zní totiž stejně jak říct, že je to nuda. A mně to nepřipadá jako nuda. Spíš mám dichotomní pocity. Připadá mi na tom zajímavá jakási manýristická přehnanost. Vyhraněnost námětu a výrazu a také nepřirozená strnulost, která mi přijde na půl nepovedená, ale na půl také fascinující. K manýrismu by mi to ale sedělo. :) Doufám, že jsem dokázala aspoň částečně pochopit, co na tom Casiopei připadá tak působivé. Mám dokonce pocit, že něco z toho pocitu dokážu sdílet ... To ale nemůžu sama posoudit. :) Hlavní problém, který s touhle kresbičkou mám (a předpokládám, že v tom nejsem sama), že v zobrazených postavách nevidím ty, kteří to mají být. Není to úplně prvně, kdy mám podezření, že jako předlohy pro obrázek pózovaly holky. :) / Musím říct, že pokud jde o techniku provedení, mám z Ma-koschiny galerie pocit, že zvládá dovedně hlavně kreslení v "chibi" stylu (Tím teď myslím prostě postavy s velkýma hlavama). Třeba tahle je moc je kawaii. :) - http://ma-kosh.deviantart.com/art/Snarry-7-209732444”
SaoKissa:
“Spíše kresba emocí, než děje. Celkem se mi to líbí.”
Benny:
“A Severus se vytratil kam?Ne, promiň”
Sargo:
“Ehm... kdo je kdo? :-D”
Sectumsempra:
“zajimavy styl, ale Snape mi tam pripomina spis indiansky totem...”
Adelaine:
“Nějak mi to nesedí.”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Zajímavé.”
Casiopea:
“Nemůžu se přestat dívat na jeho výraz. Neskutečně mě to vzalo.”