Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Třetí do dvojice

  • Autor: Blesk
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Hermiona, Draco, Neville
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Potter + Snape = .... Povídka navazuje na Bleskinu povídku Čtvrtý do rodiny a zároveň na původní překlad Strom poznání. Předlohu úplně znát nemusíte, ale dost to pomůže.
  • Klíčová slova: mužské tehotenstvo

Hodnocení čtenářů:

Abigail Laukur:
“*”
l.terka:
“:)”
Fleur Tera:
“tento štýl mi vôbec nevyhovuje”
Velká_koule_chaosu:
“2-3*”
Adelaine:
“Pěkné pokračování Stromu poznání. Vzhledem k tomu, že tímto důstojne pokračuje Strom poznání a Strom poznání, moc nemusím, už jen kvůli charakterům jednotlivých postav, které mi tím pádem nevyhovovaly ani tu. Takže za 3, ale poklona za velmi pěkné pokračování.”
Benny:
“Konečně přijatelné pokračování Stromu, který naštěsťi nikdy nedočtu .Navíc miluju Nevilla/Draca(moje fantazie prostě Hermionu vynechala)Chybičky a hluché místa to mělo, za 3.”
speisy:
“Tohle mi sedlo rozhodně víc, jako čtvrtý do rodiny. Fascinoval mě průběh - že Harry dítě moc chce a Severus ne a klidně jej opustí. Fascinoval mě konec, kde ač je dítě Severuse, tak jeho jedinou láskou je stále Harry. Tohle - ta psychologická linie - byla velmi realistická. Bylo tam pár... slepých scén, kdy to trhalo "oči", nicméně se mi to líbilo a zapůsobilo to.”
Sargo:
“Hmm. No, své příznivce to má. Ale... SPOILER jak noha: jméno po Voldíkovi?! Bože... :-D /// Edit: skoro celé odpoledne jsem na tu povídku musela myslet, až mi konečně došlo, co mě na tom tak popouzí: že se všichni, ačkoli by to bez výjimky měli být vzdělaní a inteligentní lidé, chovají jako idioti. A to bez opodstatnění, takže bod dolů. A dušička má pokoj. :-D”
Mrmla:
“..”
GwenLoguir:
“Famózne, ako všetko u Bleska.”