Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The Polyjuice Party

  • Autor: Estriel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/DM
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Noční klub, kde nikdo není tím, kým se zdá být.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“Byla jsem příjemně překvapená.”
Haluzka:
“Tolik, tolik promarněného potenciálu! Prvotní námět je geniální. Mohlo z toho být úžasné pwp, skvělá detektivka, cokoli. A ono je to krátké romantické nic. :( Já vlastně nemůžu říct, že by to bylo špatně napsané. Není. Ale všechen ten promarněný potenciál mě hluboce ranil. Proto zcela subjektivní za tři.”
Luczaida:
“Zajímavý námět, jen to slzavé údolí bych si odpustila”
Walli1313:
“.”
Benny:
“Jsem rozpolcená.Začátek a i námět se mi libil, ale pak na konci přišly potoky slz a to prostě můj obdiv nad drarry zabilo.3-4”
Sectumsempra:
“ctu uz ponekolikate, porad se mi to libi:)”
Fleur Tera:
“originálny nápad, dobré spracovanie, pekný koniec... čo viac si želať :)”
Mrmla:
“---”
Velká_koule_chaosu:
“krása :)”
Victoria:
“Hezké, dobrý nápad, ale jen málokterá jednorázovka se mi časem nevypaří z hlavy...”
Crystal:
“Panebožetobyloboží! A tak sladké - v tom dobrém slova smyslu. Moc se mi to líbilo a jsem si jistá, že se k té povídce brzy s chutí vrátím.”
Luna:
“Dokud bude tolik překrásných povídek od tak nadaných autorů, asi ze své 'Top 10' budu muset zavést 'Top 100'. :D Dechberoucí děj a nádherný konec! :)”
sigam:
“Vím že se mi to líbilo, ale moje paměť už je vcelku krátká...”
Kate Mathews:
“...”
Anne:
“Zajímavý nápad a nádherně napsáno...”
Akkarra:
“Zajímavý klub.... ;)”
Dael Shays:
“Dechberoucí, nádherná, něžná...budu se k ní vracet...slibuji...”
Sargo:
“Dobrý nápad. ;-)”
Čtenářka:
“Výborné, s nápadem, se třpytkami.”
Lenette:
“veľmi milá poviedočka a spríjemnila mi dnešný pokazený deň. Nemám uprednostňujem síce detailnejšie opísané sexuálne scény a Draco práve s Harrym nie sú môj najobľúbenejší pár, musím uznať že poviedka bola, okúzlujúca, i keď trošku zúfala, vzhľadom na ten "potion" :-D”
Nade:
“To už je opravdu zoufalství, chodit na anonymní sexuální párty s mnoholičným lektvarem. Nikdy totiž nevíš, s kým vlastně spíš.”
Ice:
“Jednoduchá povídka, ale zároveň originální a výborně napsaná.”
Ivet:
“Nelze nemilovat. A konec, ten si budu pamatovat až do smrti. Prostě souhrnně "Panebožedracotyidiote"!”
Mandragora:
“Jedna z prvních slashových povídek, co jsem četla, ale od té doby se k ní vracím. Můžu říct, že mě zasáhla docela hluboko.”