Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Někde za duhou

  • Autor: Mysty15
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Na rozdíl od jiných přírodních úkazů nebývala duha považována za špatné znamení, ale díky okolnostem jejího výskytu za ustávajícího deště spíše za symbol naděje a usmíření. K duze se váží i některé pověry. Dle jedné z nich by na koncích duhy v místech, kde se duha promítá k povrchu země, měl být zlatý poklad, který hlídají malí sktřítci. Ale co když poklad není ze zlata, ale pouze obyčejná věc v podobě splěného přání a sktříci nejsou ti, co hlídají, ale ti co dávají?? Nuže… možné to je. Možná ale za všechno může jen… náhoda.
  • Klíčová slova: HP/DM, fluffy, humor

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“,,”
Sargo:
“Nápad dobrý. Zpracování dobré. Ale nelíbí se mi to a těžko tomu budu říkat dobrý sladký konec. Na to si moc osobně beru všechny malé Kryštofy.”
Akkarra:
“Já si nemůžu pomoct, ale přijde mi to jako hrozná slátanina. Příběh modrého ptáčka je sice hezký, ale nějak mi tady uniká jeho smysl - to autorka potřebovala nahnat délku povídky nebo proč to tady bylo?”
ZJTrane:
“Krásny príbeh modrého vtáčika za ten dávam plný počet. To ostatné bolo pekné. Mysty mi strašne chýba. Dúfam, že sa ako Černá Velekněžka ešte vráti. Mysty prosím:(”
Memorin:
“Sladké, sladké a ještě jednou sladké. Naivní a dětské. A krásné, plné cukru. :D a občas taky úsměv od ucha k uchu. Spíše než humorné, je to úsměvné. Umíte být někdy naivní, tak to zkuste... 3, 5”