Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Lettered - Sečtělý

  • Autor: Dysperdis
  • Překladatel: Reniii
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Tom Raddle
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Všechno to začalo prostým dopisem… //Originál zde: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=361
  • Klíčová slova: manipulativní Brumbál, zlý Brumbál, odplata, Hermiona proti Harrymu, Ron proti Harrymu, OOC

Hodnocení čtenářů:

Nymphilia1:
“:/”
Ebibis:
“...”
LiviaCullen:
“velmi prijemná poviedka :D”
jesssnape:
“ááá... ne, ne ne... "rve si vlasy"”
Rulie:
“Líbilo, osobně se k tomu vrátím”
shadow:
“„Obdivuji“ překladatelku, že překladu téhle blbosti věnovala čas.”
Gartepka:
“?”
belldandy:
“=”
l.terka:
“Pěkní dílo, , mám ráda když je vše převráceno naruby :)”
Trinyx:
“Moc pěkné :)”
Wendyses:
“...”
Mrmla:
“Nedočetla.”
speisy:
“Podle mě, nápad originální (ačkoliv připouštím, moc HP/TRR jsem ještě nečetla), bohužel časem se ta originalita zazdívá prostoduchostí dialogů a scén. Na mě tam každý působí šíleně. Šíleně naivně, šíleně vlídně, šíleleně otravně... Mám dojem, že všechny postavy jsou mimo. Tak jako tak, povídku dočtu a jsem zvědavá na vývoj. // Se zpožděním jsem dočetla. Některé postavy jsem si oblíbila, třeba Ginny. Ale jinak to bylo prostě bláznivé takovým způsobem, který hraničí s parodií a tomu moc neholduji.”
Akkarra:
“Co? - To? - Je? Tohle by se mělo jmenovat spíš Retardet - to by byl o dost výstižnější název jak pro povídku, tak i pro autorku. I když se musí nechat, že nápad je to prudce originální - Potter a Voldemort si dopisují o šoustání, masturbaci a o tom, kdo zná kolik poloh (to je tak na úvod, zbytek není lepší, pokud ovšem nepočítám Brumbála co by experimentálního vědce) - to tu vážně ještě nebylo. Jinak zjišťuji, že asi nejsem takový masochista, jak jsem si myslela...”
Sargo:
“Fascinující čtení! Jsem uchvácena. Ta povídka má léčivou moc! Zjistila jsem, že mi je vlastně dobře! Že můžu dělat tisíc jiných věcí, než jen bezvládně ležet v posteli a číst si! Že vlastně můžu dělat COKOLI jiného! A můžu hned! Vlastně už před nějakou půl hodinkou bylo pozdě! Kéž mi na mně někdo zakouzlil obliviate... 8-) /// Edit: ále, nebudu dávat jedničku. Nápad to byl dobrý (ne že bych to dokázala dočíst), jen to bylo hrozně nevhodně napsané a autorka tragicky neumí používat vulgarismy.”
Lanevra:
“Máte někdy pocit že máte o kolečko víc? A chcete se toho pocitu zbavit? Začtěte se a pochopíte, že ať se cítíte jakkoliv, autorka na tom asi byla hůř. :-D Jinak je to bezvadná povídky, vážně, pro masochisty naprosto ideální. :-D”