Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Potio felis

  • Autor: Pale-Slytherin
  • Překladatel: Sitara
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Obvyklý Snarry scénář - nehoda ve třídě lektvarů. Nepříjemné vedlejší účinky. Oplzlost. Sedmý ročník.
  • Klíčová slova: Snarry, nehoda při lektvarech

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Amen, jak praví bellandy. Souhlasím do posledního písmenka, doplním, že se jedná o lehkou (ale dobře napsanou) odpočinkovku, u které nelze hledat realističnost a hodnotím za tři, aby se moje a bellandino 3/4 krásně vyrovnalo. :)”
LiviaCullen:
“Spôsob akým harry a severus spolu komunikovali sa v malo ktorej poviedke nájde a preto aj keď je toto hrozne klišé sladarna tak ju robí práve toto výnimočnou”
Keta Mar:
“:) Rozkošná”
Haniiinka:
“Boží krásné”
lia:
“:)”
Rulie:
“:)”
belldandy:
“3/4. V zásadě jde o tu nejklišovitější slashovou klasiku - Harry a Snape si víceméně odpustili už kdysi v minulosti, jakousi podivuhodnou shodou okolností mají oba zálibu ve stejném pohlaví, pak přijde nehoda při hodině lektverů a Albus Brumbál hodí toho kluka Severusovi na hlavu a zbytek ... ten už si domyslíte sami. Tím kořením navíc, které tohle činí zajimavým, jsou ty uši, ocásek a vrrrčivé předení. Z druhé strany věřím, že z takových skvělých ingrediencí jako jsou uši, ocásek a předení by se toho dalo vytřískat i mnohem víc. Nu což, doufám, že takovou FF jednoho dne najdu. :)”
Trinyx01:
“Miluju kočičárny! :P”
jesssnape:
“já to ještě nekomentovala?! to musím hned napravit... je to nejlepší kočičárna, kterou jsem měla to potěšení číst, a v kombinaci se vším tím vtipem, skvělým překladem a se sexem =D no prostě nádhera! =) 4 - 5”
shadow:
“Nejlepší Sitařina kočičárna.”
Usmevava_Barush:
“..”
mariaa:
“...”
Akae21:
“Moc pěkné. Líbilo se mi to.”
Benny:
“Čičinka a snarry k tomu...”
Velká_koule_chaosu:
“....”
Fleur Tera:
“niektoré hlášky nikdy nezabudnem :)”
Casiopea:
“To byla prostě paráda. Víc takových. :)”
Sargo:
“Dobrá srandička :-) Autorčina (a překladatelčina) jazyková gymnastika byla převelice sympatická - a vážně vtipná :-))”
Akkarra:
“Tohle je tak nehorázná ptákovina, že tomu jeden nechce ani věřit. :) Ale boha jeho - je to taková prdel... :D Mount Snape... :D”
speisy:
“Tahle povídka mě baví, Harry je tu hrozně... hm, roztomilý by bylo přijatelné. Severus je Severus. Zábavná, úsměvná povídka, překlad mě vyhovuje. :-) EDIT: Po přečtení se nic nezměnilo. Úsměvná povídka se sexy scénou :-)”
Mrmla:
“Pěkné.”
Lanevra:
“Bylo to veselé, nápadité, ale nebránila bych se rozvedení, ale což... ona je to spíše taková širší PWP než dobrodružně-romantický příběh. :-)”
Adelaine:
“Nic převratného od toho nečekejte, ale skvěle jsem se bavila. A slovní obraty neuvěřitelné...”