Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nebezpečná známost

  • Autor: Babu
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HG-W, RW, Rose W a další
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Ani sedm let po válce Hermiona nezapomněla na zásluhy válečného hrdiny a chodí pravidelně navštěvovat jeho hrob. Jednoho dne však na hřbitově dojde k nečekaným událostem, které změní život nejen jí...
  • Klíčová slova: snamione, romance, nevěra

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Sectumsempra:
“Naprosto hruzostrasna povidka, ktere nasadil korunu prisernej epilog. Mam pocit, ze mi po precteni kleslo IQ o dvacet bodu. Dekujme Salazarovi za to, ze je povidka kratka, dila podobneho razeni byvaji vetsinou padesatikapitolove eposy. Za to, ze se autor(ka) krotila aspon v tomhle smeru, udilim bod.”
Sargo:
“Ten sloh...”
GwenLoguir:
“Nie zlé.. alebo čítala som aj horšie... ale nič, čo by ma zaujalo. Ani trochu. Druhá kapitola sa zdala byť najlepšou, tej by som dala aj tri body, ale prvej a poslednej maximálne bod, takže ostaneme na dvoch...”
Slythoryn:
“Dočetla jsem se první kapitolu a musím přiznat, že na tohle nemám. Hermiona je zasnoubená, pak se znenadání objeví mrtvý Severus a hned první večer skočí do postele, plánují budoucnost a ona ví, že je do něj zamilovaná? Pardon...”
Užovka:
“Zajímavé téma. Severus je sice mírně OOC, ale vzhledem k okolnostem ne až tak moc. Mám ráda povídky, které dodržují kánon a které jakoby "vyplňují mezery" v ději, které využívají toho, co v kánonu doslova není popsané, aniž by tím popíraly fakta, jež uvedena jsou, a přesně taková takhle povídka je.”