Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Radioactive // Multifandom

  • Autor: angel6881
  • Fandom: Multifandom
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Sherlock, Potter, Winchester ... doplňťe si sami
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Zřejmě to bude o tom, že každý fandom zažívá svou Apokalypsu. :) (To má být, prosím, parafráze Sectumsempřina popisku k "Hugging Campaign" :) )
  • Klíčová slova: fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
palanda:
“.”
Sargo:
“Připomíná mi to můj oblíbený guláš, který dělám vždycky, když má a) přijít hodně lidí b) potřebuji vyčistit špajz. Je výborný.... :-) // Edit: vracím se k tomu poněkolikáté, písničku jsem si oblíbila... zvedám na pět.”
Casiopea:
“Rozhodně úžasný kus střihačské práce, dokonale vymazlené scény, které sedí na hudbu, jako by tam patřily. Na druhou stranu to na mě i přes ten vizuální koncert působilo trochu přeplácaně, a i když chápu myšlenku, chyběl mi tam příběh. Hodně dobrá čtyřka.”
Slythoryn:
“...”
Memorin:
“bvbv”
Mrmla:
“..”
Heredhether:
“Ach, Kahlan... Věčná škoda, že další řady Legend of the Seeker už nebudou :( Video sršící energií. Jinak pozor, může být spoileroidní.”
Akkarra:
“Nevím, tohle mě nijak neoslovilo. Ale písnička dobrá. /// Tak jo. Zkoukla jsem to ještě několikrát a přišla tomu na chuť. Máte pravdu - je to pecka. Už to mám i stažené. :)”
Lanevra:
“Tohle video jsem pochopila tak, že apokalipsou a koncem jsme si mi sami. Tak si vykládám text písně a hrdinové co jsou tam znázorněni jsou zhoubou sami sobě. Někteří explicitně jako Potter s kusem Pána zla v těle, Sam s démonickou krví, ta z Resident Evil nakažené zombie virem. Jiní třeba sovu posedlostí jako Sherlock nebo ten ze Sin City. Dohromady jsou všichni sobě ničivím elementem tím, co dělají a jak se chovají.”
belldandy:
“Lze se na to dívat i tak, že vám někdo nabídne v jednou videu nejvíc cool scény ze všech fandomů. Asi to není tak úplně vhodné pro někoho, komu se násilí ze zásady hnusí, protože tady se tak trochu oslavuje. :) - No já miluju to stavění scén vedle sebe. To hledání paralel. // Lanevra: Uznávám, že tvá interpretace je lepší ... :) Tím chci říct, že je výborná.”