Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Vůle Boží

  • Autor: Blanch
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Tom Raddle/Harry Potter, bezvýznamní Smrtijedi, Lenka Láskorádová
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: harrymort, násilí, sexuální násilí, sprosté výrazy,

Hodnocení čtenářů:

Mr. Robot:
“Keď som na túto poviedku narazila pred rokmi, nepáčila sa mi. Teraz som na ňu narazila opäť a môj názor sa razantne zmenil. Nie je to práve typ poviedky, ktorý preferujem, ale páčilo sa mi to. Je skutočne ťažké napísať dobrú poviedku s týmto párom. Väčšine ľudí sa to skrátka nepodarí a vznikne nečitateľná katastrofa, a keďže som si tento pár pred nedávnom skutočne zamilovala, som rada, že táto poviedka čitateľná bola :)”
Cora:
“-”
LiviaCullen:
“Som veľmi rozpoltena... neviem čo presne si mám myslieť... cíti sa divne... rozhodne to ale je poviedka ktorá stojí za to a niekomu to one dať skutočne zaujímavé námety na premýšľanie. ..”
jesssnape:
“mě to teda nebavilo...”
Garfielda:
“Myslím, že tu byla snaha (ať záměrná nebo nezáměrná) vytvořit psychologické dílko, ale to se dle mého názoru ne úplně povedlo - psychologie a jednání obou hlavních charakterů se nevyvíjí správným/uvěřitelným/logickým směrem. Já ve vážně míněných dílech nějakou tu míru uvěřitelnosti potřebuji. Takže, povídku považuji za nadhodnocenou a zřejmě se k ní už nevrátím.”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Salome:
“Tohle jsem četla už před časem, dík za připomenutí. Je to temné, kruté a temné, a hodně zajímavě napsané. Zajímavý styl, těch citátů je možná až přespříliš, budí to dojem umělosti, přeplácanosti. Pravopisných chyb je minimum. Hodně zajímavě a oceňuji, že logick, bylo vysvětlené "zmrtvýchvstání" Voldemorta. Oceňuju taky, že Voldemort byl po celou dobu naprosto a svůj zlý. Jak už zaznělo, přestože mělo jít o pokračování, bylo zcela ignorováno proroctví - fajn, beru, že se vůbec nemuselo naplnit, ale nechápu, proč je Voldemort jen tak hodil za hlavu - tohle je hodně nerealistické. Je to povídka z níž mrazí, perfektní je na ní vylíčení psychologie oběti manipulativního psychického násili. Chtělo by to něco udělat s popiskama - rozhodně se k tomu nemíním vracet (dvakrát mi na depku stačilo), to ale přece neznamená, že to je průměr, že? Jo, a přidávám ještě jeden odkaz, protože v tom oficiálním se to nezobrazuje příliš dobře: http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/4771|Vule-Bozi.html”
Benny:
“Neměla jsem problém tohle přečíst, i když já a Harrymort nejsme kamarádi.Žádná zamilované slovíčka ani z jedné strany, dobře podaný Stockholmský syndrom spolu s výukou Bible.Skvělá povídka, 3-4”
Adelaine:
“Vesměs bych se mohla podepsat pod to, co psala belldandy. Jediné navíc snad jen to, že je to psáno až po sedmém díle, odpichuje se od událostí v sedmičce, ale no, nevěřila jsem tomu vysvětlení, přestože samo o sobě nebylo vůbec špatný. 3/4”
speisy:
“-”
belldandy:
“Nemohu si pomoct, ale psaní harrymortu považuji za velké sousto pro každého autora už z principu věci. Poctivě nemohu tvrdit, že tohle je uspokojující zpracování. Nicméně už pět dní po přečtení mi tu visí v hlavě, takže zjišťuji, že pro mě má své kouzlo. /// Nezdá se mi (-): Mám pocit, že: *Voldemort by se měl projevit jako větší parchant. * Harry by měl sebrat sílu k nějaké akci. * Blanch si usnadňuje práci tím, že důležité úseky v ději (a co je důležitější - proměny v psychologii postav) nevylíčí, prostě jen prohlásí, že proběhly. * Jo a není to kanonické. Buď to Blanch psala ještě před pátým dílem nebo se na tu věc s "Ani jeden nemůže žít, dokud.." prostě vykašlala. // Líbí se mi (+) tu hlavně jeden motiv - uvědomění si, že něco může být příjemné a přesto to nemusí být žádoucí. ( Zdá se mi, že v FF je to občas nemístně stavěno na stejnou rovinu.) // Na katastrofu celosvětových rozměrů mi to přišlo občas jako nepatřičná idylka. Ale dospěla jsem k závěru, že to k téhle povídce patří. Harry je vyjmutý z okolního světa, v němž se zřejmě dějí pekelné hrůzy. A je mu určeno trpět hlodavým pocitem viny, při pomyšlení na to, co se děje venku. Byla jsem vážně vděčná za zjevení se Lenky, která do děje vstoupila jako symbol a připomenutí všech těch věcí, které se dějí venku. A protože si Harry žije za zdmi relativně příjemně, je mu souzeno aby se mu dělalo zle ze sebe samého. // Hodnocení: 3/4, ale pocitově - prostě čtyřka. Platí, že tuhle mám ráda.”