Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nejlepší anglická lučistnice

  • Autor: Julie
  • Fandom: Avengers
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Pepper Pots, Hawkeye (Clint Barton)
  • Rating: General
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Šílený vědec vymyslel šílený přístroj, Tony sahal, kam neměl, a Clint si to tak trochu odnesl. A Pepper se snaží pomoct. Úspěšně. Nic než nenáročná letní lehce nostalgická oddychovka. Původně sepsáno pro Letní dobročinnost 2012.
  • Klíčová slova: hurt/comfort

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“:D”
kami:
“Milé, ale to je asi tak všetko.”
Sargo:
“Co dodat... líbilo :-) Takové by měly být příjemné letní oddechovky. :-)”
belldandy:
“Problém je, že o Avengers vím tak akorát to, že existujou. Tak bych tuhle povídku možná neměla vůbec hodnotit, ale .. ta sebereflexe marysueovských sklonů je tak roztomilá a nádherná. Takže za to ... :)”
Mrmla:
“--”
Akkarra:
“Pořád jsem si říkala, co na tom všichni mají, ale když začala Pepper vyprávět a Clint komentovat, bylo to jasné! :D P.S.: Toho Holmese by měl někdo sepsat... ;)”
Sectumsempra:
“...da se tohle brat jako Mary Sue? :D Kazdopadne jsem se docela bavila, nejakym zahadnym zpusobem jsem si vsechny ostatni postavy predstavila ve filmove verzi CASTECNE SPOLIER: u toho serifa z nottinghamu jsem si vzpomnela na svuj oblibenej obrazek: http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2012/143/7/9/chicks_dig_it_by_whaddevah-d50vbo4.jpg KONEC SPOILERU”
Danae:
“Dojímá mě, že i Pepper si od osmi vymýšlela před spaním fanficion, aniž by věděla, že se tomu tak říká. A mám děsnou radost z povídky, kde umění vyprávět dovede zachránit život.”