Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nerozhodnost lásky

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/RL, RL/SB, SB/HP, SB/RL/HP, SS/?
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 20
  • Shrnutí: Harry nastupuje do pátého ročníku, který bude rozhodně za všech nejnáročnější. Nejen kvůli Dolores Umbridgeová, ale i kvůli problém s milostným životem a šílenství jedné vlkodlačí lásky. A to už vůbec nemluvím o tom, co všechno zjistí o Snapeovi a že z Voldemortem je samá sranda. Poznámka: Pamatujete jak jsem chtěla napsat tu krátkou povídku na pár HP/CD a vyklubala se z toho dlouhá povídka s kdekým? Tak tohle je "krátké" pokračování té první "krátké" povídky. Úzce navazuje na povídku "Nedostupnost přátelství" a bez její znalosti tuto povídku nepochopíte.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Nerla:
“...”
Fleur Tera:
“skvelé pokračovanie, Pottera by som síce občas prefackala, ale to patrí k jeho povahe”
jesssnape:
“...”
l.terka:
“:)”
Casiopea:
“Pro mě je Lana zkrátka jednou z hvězd českého slashového nebe a tento příběh to jen potvrzuje. Kromě hodně příjemného stylu psaní jsou tu i geniální nápady, které jsou zcela originální a zároveň perfektně sedí do kanonického světa HP. I v téhle povídce byla řada scén, u kterých jsem buď jen nadšeně zírala, nebo si mumlala, kam na to ta ženská chodí. :) Jediná výhrada (která ale není tak podstatná) se týká občasné sklouznutí do parodie. Ale jak říkám, jinak velké nadšení a spokojenost. :) 4-5”
Sectumsempra:
“paradni:) sice jsem to zacala cist az kvuli soubeznemu pribehu, ale... och! (jinak souhlas s Akkarrou, chvilema jsem mela sto chuti Pottera zabit :D)”
Akkarra:
“Sice se mi to nelíbilo tolik jako předchozí díl a začínám mít lehkou alergii na slovní spojení "mladý druh" a na rozdíl od prvního dílu mě tady Potter neskutečně sral, ale jinak je to vážně pecka. Ačkoli musím říct, že mě tady nejvíc zaujala vedlejší dějová linka Snape/Neville, takže okamžitě pádím na Jak je důležité míti Nevilla. :)”
Mrmla:
“--”
belldandy:
“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl druhý: Společně s touhle částí sice vychází "Jak důležité je mýti Nevilla", nicméně pozoruji, že já víc upřednostňuji vrčícího Remuse před roztomile nešikovným Nevillem. Remusova složitá dilemata, když musí volit mezi svými druhy, mě dostávají, kam mají. I když se chová jako podvodník, tak s ním hrozně soucítím. Stále platí, že mě Lanevra přiměla číst i věci, ke kterým neiklinuji. Zčistajasna miluji harrimus (pár Harry/Remus) a minimálně toleruji trojky. Ke konci dílu mi začíná sneville přídatná povídka natolik splývát s Nerozhodností lásky, že nevím, kterou FF zrovna čtu. A možná konečně začínám chápat, co ostatní na tom snevillu vidí ... Každopádně je tohle můj dosud nejoblíbenější díl.”