Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The Remarkably Thorough Harry Potter Character Test

  • Autor: Rachel aka zipper_undone
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: všichni včetně Chroptící chýše;)
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 100
  • Shrnutí: Nejedná se o povídku, ale o kvíz... dámy a pánové, odpovězte na 100 otázek a dostane poněkud rozsáhlou odpoveď, kdo ve světě HP jste. Vím, že to není povídka a že na netu se podobných věcí válí nespočet... i tak mi to přišlo zábavné a navíc by mě strašně zajímalo, "kdo je kdo" z místního osazenstva. (Pokud neumíte anglicky, gůgltranslator si s tím hravě poradí;)
  • Klíčová slova: kvíz

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Hmm, merlinžel, mé tušení bylo správné.Nebelvír celou svou duší..sakra:D”
Sisi:
“To čo mi vyšlo je prekvapujúce. Ale charakteristika postavy mi na 90% zodpovedá. Ja som s testom spokojná :D”
Adelaine:
“Tak jo, v rámci dnešní prokrastinace (přiznávám, že ta učebnice je fakt děs...) jsem zjistila, že neumím číst (ehm, ehm), tak jsem si test udělala znova a tentokrát snad správně. Co si pamatuju, tak jsem změnila asi 2 otázky (a přeskočila redirecting page, jak se má) a vyšel mi Snape. S tím rozhodně nesouhlasím, už jen proto, že víc jak polovinu otázek by Snape měl úplně jinak. (Jinak je s podivem, že SS a XL jsou tak blízko). Tak jsem se rozhodla, že to budu brát, že jsem dcera SS/XL (tenhle pár nikdo asi nepsal, co?), a to dejme tomu...;) //Lanevra: Tak by mě zajímalo, ty máš postavy většinou docela IC, myslíš, že bys byla schopná odpovědět na všechny ty otázky tak, aby ti vyšla osoba, kterou chceš? Potter, Snape a Voldy jdou podle mě lehce, ale co třebas Gellert nebo Narcisa nebo Slughorn? (btw, když nevyplníš nikde nic, tak jsi prý Neville:))// Nj, tak to jo, já jsem taky váhala občas, protože tam nebyla možnost, podle který bych se zachovala. Nicméně jsem zkoušela to dělat tak, aby mi vyšel Voldy a pak Snape, a oboje mi vyšlo (při tom jsem zjistila, že neumím číst a udělala si ho pro sebe znova, docela jsem si to pamatovala a jak říkám, myslím, že víc jak polovinu otázek by Snape měl jinak - a můj zkušební Snape taky měl...)”
Lanevra:
“Nic nemazat, já jdu na to a pak se přiznám, co mi vyšlo. :-D// Takže to řeknu asi takto: Zatracená podřadná líná a neschopná cházko! Copak je tak těžké přivést mi jednoho malého spratka, abych ho mohla zabít?!”
Sectumsempra:
“Sectumsempra je velmi nadsena, protoze ji (bez podvadeni) vysla jeji nejoblibenejsi postava :D Jestli se sem podobne veci pridavat nesmi, prosim Mandragoru o smazani testu:)Lanevra: Skvele!!!:D---mne by zajimalo, jak musite odpovidat, aby vam vysla Chroptici chyse...:D”