Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Professor, dont...

  • Autor: mad-aka-hatter
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Professor, dont...
  • Klíčová slova: cosplay

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“...”
Benny:
“Zajimavé.Ta dívka se na Severuse dokonale hodí, Harryho jsem zakryla.A opravdu to pomohlo:)Pro mne je to jasná slashová situace, libí, i přes toho "Pottera"”
GwenLoguir:
“s odporúčaným zakrytím Pottera, veľmi dobré... (pretože inak je to určite slash... Potty nie je ani štipku naozaj vydesený - resp. ona, pozerá na "Seva" s očakávaním i výzvou v tvári). Ale keby som veľmi chcela, môžem sa tváriť, že to vyzerá, že ho ide Snape uškrtiť... krásna predstava.”
Sectumsempra:
“tak jsem se na to podivala a rikala si, ze je to dobry... pak jsem si precetla komentar od Casiopey, pottera jsem si tez zakryla a... hmmm :)”
Sargo:
“Zcela jasně jsou to holky. Ovšem vidět v tom slash, to už chce hodně odhodlání :-D”
belldandy:
“Jasně, že je to holka. Kluků, co dělaj cosplay zas tolik není a myslím, že by si nejspíš vybrali trochu jiné téma. Já tam sice ten slashový potenciál zcela jasně cítm, ale přesto bych si to tady na FF deníku troufla zařadit jako neslash. // Sargo: To je zvláštní, já se vůbec odhodlávat nemusím a stejně to tam vidím .. . prostě mám "yaoi googles". :) PS: S prokletím se to ale nevylučuje. :P”
Akkarra:
“Tak tohle ano... Copak se tam asi odehrává, že se ´Potter´ tak vyděšeně krčí...? /// Lanevra: Já bych řekla, že je to holka. Ale máš pravdu, že ta ruka je naprosto přesná. :)”
Casiopea:
“Scéna úžasná, Severus geniální, Pottera jsem si zakryla. :D A dostaly mě ty komentáře pod fotkou. :D”
Adelaine:
“Jo, ten je taky dobrý... Taky toho moc není poznat:)”
Lanevra:
“Váhám zda-li je to slash bo ne, myslím že možné je obojí.”