Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

hp_ss blacknwhite

  • Autor: mad-aka-hatter
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Severus Snape/ Harry Potter
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Setkání v Bradavicích.
  • Klíčová slova: snarry, cosplay

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Sectumsempra:
“jak cosplay nemusim tak tohle je moc fajn :)”
Akkarra:
“Tohle se opravdu povedlo. Snape na první pohled vážně vypadá jako Snape. :)”
Adelaine:
“Přiznávám, že na cosplay je to fakt docela dobrý, ale asi je to hodně tím, že je to prostě černobílé a tváře aktérů nejsou tak viditelný. /Casie: ty jo, to bych chtěla vidět.”
Casiopea:
“Přiznám se, že cosplay nijak zvlášť nemusím. Možná jsem zatím měla smůlu, ale většinou z něj mám spíš husí kůži. (Někteří lidé nejsou soudní. Např. to, že miluju Draca, nutně neznamená, že se jako Draco nechám vyfotit. Viděla jsem asi tak stokilovou dívku, která měla být Draco a sváděla Harryho. Škoda, že obliviate v reálu nefunguje). Tenhle obrázek ale rozhodně patří k povedenějším. Ono možná, čím méně je aktérům vidět do tváří, tím lépe. Rozhodně to má atmosféru. // Můžeš být klidná, právě jsi mi způsobila totéž. Živě jsem představila tvé vyprskávání a napodobila jsem tě. :D Zmijozel? Tušila jsem to. Máš je promakaný. ;) /// Adelaiene: Věř mi, že nechtěla. :D”
Lanevra:
“Já se snad už jen zeptám; proč tohle nedělají i naši fanoušci?”