Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Do tretice všetko dobré

  • Autor: GinnyW
  • Překladatel: solace
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/ Hermiona Grangerová, Percy Weasley, Neville Longbottom
  • Rating: T
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Po účasti na dvoch katastrofálnych schôdzkach naslepo Hermiona neochotne súhlasí s treťou.
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“:)”
Akkarra:
“Snape v zástěře je ten druh představy, se kterým mám problém se smířit. Ale tohle bylo podáno tak zábavně, že mi to ve finále ani příliš nevadilo. :)”
lymmet:
“Příjemná oddychová snamionka, kvalitní překlad.”
Nerla:
“Jé, mně se to líbilo. Příjemná oddychovka, pobavily mě první dva pokusy a ten třetí byl... ano, poměrně přesvědčivý. Konec sladký, ale to k tomu patří, ne? Jako ano, Snape v zástěře pobíhající po restauraci je nezvyklá představa, ale já s ní svůj mozek ráda potrápím. Koneckonců, nemůže každý dělat, co by chtěl, což je tam víc než jasně řečeno.”
Sargo:
“Jedna z těch milých, bezvadně napsaných a úsměvných snamionek s pár kvalitními perličkami uvnitř, co projasní večer. Zaokrouhluji nahoru, abych krapet vyrovnala ty nespravedlivé jedničky :-))”
Babu:
“Dočteno jen kvůli tomu, že miluju Snamione povídky, ale jinak...nechci spoilerovat, tak krapet oklikou - neseděl mi ani Severus ani charakter zbývajících možností. Ráda bych pochválil aspoň nápad, ale ani ten není nic světoborného. Ale bylo to pěkně napsané, to zase jo. :)”
Sisi:
“Taká priemerná oddychovka, nad ktorou netreba vôbec rozmýšlať.”
Keiko.kei:
“Severus v roli číšníka, co běhá po restauraci v zástěře? ne to si prostě neumím představit a to jsem se hodně snažila”
GwenLoguir:
“jednoduché, ale milé”